AO Series 2017

Wydarzenia z aren turniejowych WTA.
Awatar użytkownika
Barty
Administrator
Posty: 15664
Rejestracja: 01 sie 2011, 14:40

Re: AO Series 2017

Post autor: Barty » 05 sty 2017, 17:44

Robertinho pisze:
Barty pisze:Dawid na pewno miał nietęgą.
Ale który Dawid? :D
Hue hue, moze obydwaj sie zaloguja i odpowiedza.
Tytuły (17):
2018: Brisbane, Quito, Indian Wells, Monte Carlo, Monachium, Roland Garros
2017: Auckland, Waszyngton, Shenzen
2015: Doha, Sydney, Houston, Roland Garros
2013: US Open
2012: Nicea
2011: Los Angeles, WTF Londyn
Wcześniej: Za słaba era, żeby coś wpisywać.

Finały (16):
2018: Halle
2017: Stuttgart
2016: Tokio, Shanghai, Bazylea
2015: Wiedeń, WTF Londyn
2014: Doha
2013: Cincinnati
2012: Monte Carlo, Roland Garros, Sztokholm
2011: Marsylia, Monte Carlo, Wimbledon, US Open
Wcześniej: Za słaba era, żeby coś wpisywać.
Awatar użytkownika
DUN I LOVE
Administrator
Posty: 65691
Rejestracja: 14 lip 2011, 21:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: AO Series 2017

Post autor: DUN I LOVE » 06 sty 2017, 22:39

hahaha

Złota myśl. :D
MTT - tytuły (18)
2019 (1) Doha
2017 (1) Cincinnati M1000
2016 (1) Sankt Petersburg
2015 (1) Rotterdam
2013 (3) Montreal M1000, Rzym M1000, Dubaj
2012 (1) Toronto M1000
2011 (4) Waszyngton, Belgrad, Miami M1000, San Jose
2010 (2) Wiedeń, Rotterdam
2009 (2) Szanghaj M1000, Eastbourne
2008 (2) US Open, Estoril


MTT - finały (21)
2018 (3) Sankt Petersburg, Stuttgart, Marsylia
2017 (2) Sztokholm, Indian Wells M1000
2016 (2) Newport, Rotterdam
2015 (1) Halle
2014 (1) Tokio
2013 (2) Basel, Kuala Lumpur
2011 (3) WTF, Cincinnati M1000, Rzym M1000
2010 (2) Basel, Marsylia
2009 (4) WTF, Stuttgart, Wimbledon, Madryt M1000
2008 (1) WTF
Hankmoody
Posty: 6331
Rejestracja: 16 sie 2012, 21:28

Re: AO Series 2017

Post autor: Hankmoody » 07 sty 2017, 4:26

Straszny występ Konjuh, wyszła w ogóle bez wiary, z miną srającego kota. Davis lepiej się poruszała, celniej biła i nie ustępowała nawet jeśli chodzi o moc uderzeń. Pierwszy tytuł dla Amerykanki, po dwóch wcześniejszych niepowodzeniach i kolejny występ godny zapamiętania.Zobaczymy co pokaże na AO, rok temu postraszyła Sharapovą.
Awatar użytkownika
Del Fed
Posty: 6419
Rejestracja: 15 lis 2012, 14:35

Re: AO Series 2017

Post autor: Del Fed » 07 sty 2017, 11:42

Pliskova w dużym gazie. Nie zdziwie się jak zgarnie AO, zwłaszcza gdy ma być szybciej niż w zeszłym roku.
Rafa to Wielka Miłość. Wielka Miłość nie wybiera, czy jej chcemy, nie pyta nas wcale.

Wiadomość dla DUNa! Składy zespołów na 2019 rok!
Williams: George Russell, Robert Kubica
Toro Rosso: Alexander Albon, Danił Kwiat
Racing Point Force India: Lance Stroll, Sergio Perez
Haas: Kevin Magnussen, Romain Grosjean
Renault: Daniel Ricciardo, Nico Hulkenberg
Mclaren: Carlos Sainz, Lando Norris
Sauber Kimi Raikkonen, Antonio Giovinazzi
Red Bull: Max Verstappen, Pierre Gasly
Scuderia Ferrari: Sebastian Vettel, Charles Leclerc
Mercedes: Lewis Hamilton, Valtteri Bottas
Interesuje się Atepe tylko dla Mtete...
Awatar użytkownika
Mario
Moderator
Posty: 23998
Rejestracja: 03 sie 2011, 0:34

Re: AO Series 2017

Post autor: Mario » 09 sty 2017, 20:16

10 LL mamy w drabinkach turniejów w tym tygodniu.

I weź tu choć trochę poważnie traktuj te rozgrywki.
MTT bilans finałów (9-14)
W: Queen's Club 13, Monte Carlo 14, Australian Open 15, Nottingham 15, Chennai 16, Rio de Janeiro 17, Wiedeń 17, Acapulco 18, Madryt 18
F: Auckland 14, Miami 14, Roland Garros 14, Waszyngton 14, World Tour Finals 14, Rio de Janeiro 15, US Open 15, Estoril 16, Pekin 17, Rio de Janeiro 18, Monte Carlo 18, Rzym 18, Lyon 18, Metz 18
Hankmoody
Posty: 6331
Rejestracja: 16 sie 2012, 21:28

Re: AO Series 2017

Post autor: Hankmoody » 10 sty 2017, 11:54

W oczekiwaniu na NBA i jakieś ciekawsze spotkania tenisowe, wrzuciłem wczoraj stream z Petkovic z Paragwajką, której nazwisko mogłoby być nazwą jakiegoś motocykla. Oglądając te zawody zacząłem się zastanawiać, po co Niemce, jako osobie która zmaga, bądź zmagała się z depresją zawodowy tenis? Z tego co kojarzę, psychiatrzy faktycznie zalecają uprawiania jakiegoś sportu przy tym schorzeniu, (specjalistą nie jestem, ale w moim przypadku tak było. Nie żebym chorował, po prostu L4 jest nie do podważenia, więc starałem się przekonać lekarza że jednak choruję), ale na pewno nie jest to zawodowy sport, a już tym bardziej tenis, gdzie nawet jak na treningu potrafisz robić rzeczy o jakich nie śnił Federer, to jak nie masz głowy to nic nie ugrasz. Gdy w 3 secie Niemka straciła przewagę przełamania, byłem pewny że jak jej natychmiast nie odzyska to postawiona pod ścianą przegra. No i przegrała, już w gemie nr 8 były problemy, a w gemie nr 10 straciła podanie (http://prntscr.com/dtr8ps), wyrzucając każdą piłkę która wróciła z returnu w aut, bądź pakując ją w siatkę, mimo iż wcześniej takie błędy się nie pojawiały. Nie będę się upierał, że Niemka nie nadaję się ze swoją dolegliwością do tego sportu, ale wieczorem jak będę miał więcej czsasu, to sprawdzę sobie jej statystyki, ale w ciemno zakładam, że odkąd wiemy o jej chorobie, to przegrała pewnie z 80% ciasnych spotkań.
Awatar użytkownika
COA
Posty: 2407
Rejestracja: 22 lip 2011, 21:47

Re: AO Series 2017

Post autor: COA » 10 sty 2017, 13:06

Hankmoody pisze:W oczekiwaniu na NBA i jakieś ciekawsze spotkania tenisowe, wrzuciłem wczoraj stream z Petkovic z Paragwajką, której nazwisko mogłoby być nazwą jakiegoś motocykla.
:D :D :D
Awatar użytkownika
DUN I LOVE
Administrator
Posty: 65691
Rejestracja: 14 lip 2011, 21:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: AO Series 2017

Post autor: DUN I LOVE » 10 sty 2017, 13:43

Hank zaczął mocno pracować na sukces w kategorii post roku AD2017. :D
MTT - tytuły (18)
2019 (1) Doha
2017 (1) Cincinnati M1000
2016 (1) Sankt Petersburg
2015 (1) Rotterdam
2013 (3) Montreal M1000, Rzym M1000, Dubaj
2012 (1) Toronto M1000
2011 (4) Waszyngton, Belgrad, Miami M1000, San Jose
2010 (2) Wiedeń, Rotterdam
2009 (2) Szanghaj M1000, Eastbourne
2008 (2) US Open, Estoril


MTT - finały (21)
2018 (3) Sankt Petersburg, Stuttgart, Marsylia
2017 (2) Sztokholm, Indian Wells M1000
2016 (2) Newport, Rotterdam
2015 (1) Halle
2014 (1) Tokio
2013 (2) Basel, Kuala Lumpur
2011 (3) WTF, Cincinnati M1000, Rzym M1000
2010 (2) Basel, Marsylia
2009 (4) WTF, Stuttgart, Wimbledon, Madryt M1000
2008 (1) WTF
Hankmoody
Posty: 6331
Rejestracja: 16 sie 2012, 21:28

Re: AO Series 2017

Post autor: Hankmoody » 12 sty 2017, 1:40

Ja w tenisa grac nie potrafię, ale Laure Robson to bym chyba ograł. Nie pamiętam tak złego występu zawodnika/zawodniczki nawet na turnieju o Puchar Wójta gminy Dominowo. Amandine oczywiście zwycięstwa nie żałuję, bo jej awans do głównej drabinki mógłby wypełnić lukę po Anie jeśli chodzi o urodę, ale znając Francuzke to i tak odpadnie w następnej rundzie.
Awatar użytkownika
Lucas
Posty: 11965
Rejestracja: 04 cze 2014, 20:45

Re: AO Series 2017

Post autor: Lucas » 12 sty 2017, 12:17

Słabiutko zagrała Bouchard w tym półfinale, mnóstwo błędów i niedbalstwa w Jej wykonaniu. Absolutnie nie myślałem o pokonaniu Konty, ale mogła spisać się lepiej Kanadyjka. Brytyjka solidnie, miała też taki fragment od 3-2 w pierwszym do 2-0 w drugim, gdzie weszła na naprawdę fajny poziom, grała swobodnie, luźno, potem do końca kontrolowała mecz. Bardzo cenię to, co Jo robi na korcie, nie kibicuję jakoś gorąco, ale sukcesów również nie żałuję.

Trenerem Genie jest teraz (znowu) Thomas Hoegstedt (przepraszam Pana szkoleniowca za literówki, nie chciało mi się wrzucać nazwiska do Wikipedii), widać, że ten człowiek lubi wyzwania :D. Li Na bywała humorzasta, ale bardzo ciężko pracowała, tutaj nie spodziewałbym się takiego zaangażowania podopiecznej.

Swoją drogą ciekawe kiedy kolejny raz wróci Saviano (ten trenerski cyrk przypomina zresztą to, co działo się u pewnej Serbki, tylko materiał jakby mniej utalentowany).
“I doubt about myself, I think the doubts are good in life. The people who don’t have doubts I think only two things: arrogance or not intelligence.”

"When these kind of matches happen you suffer, but I really enjoy these moments. I really enjoy suffering, because what's harder is when I am in Mallorca last year and I had to watch these kind of matches on the TV."
Awatar użytkownika
DUN I LOVE
Administrator
Posty: 65691
Rejestracja: 14 lip 2011, 21:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: AO Series 2017

Post autor: DUN I LOVE » 12 sty 2017, 22:29

Jutro Agnieszka bierze puchar, czek i potrzebną dawkę pewności siebie, która zaprocentuje w Melbourne. :ok:
MTT - tytuły (18)
2019 (1) Doha
2017 (1) Cincinnati M1000
2016 (1) Sankt Petersburg
2015 (1) Rotterdam
2013 (3) Montreal M1000, Rzym M1000, Dubaj
2012 (1) Toronto M1000
2011 (4) Waszyngton, Belgrad, Miami M1000, San Jose
2010 (2) Wiedeń, Rotterdam
2009 (2) Szanghaj M1000, Eastbourne
2008 (2) US Open, Estoril


MTT - finały (21)
2018 (3) Sankt Petersburg, Stuttgart, Marsylia
2017 (2) Sztokholm, Indian Wells M1000
2016 (2) Newport, Rotterdam
2015 (1) Halle
2014 (1) Tokio
2013 (2) Basel, Kuala Lumpur
2011 (3) WTF, Cincinnati M1000, Rzym M1000
2010 (2) Basel, Marsylia
2009 (4) WTF, Stuttgart, Wimbledon, Madryt M1000
2008 (1) WTF
Awatar użytkownika
lake
Posty: 6728
Rejestracja: 19 kwie 2012, 10:51

Re: AO Series 2017

Post autor: lake » 12 sty 2017, 22:36

To ja już wolę te Panie co się ścigają o krecz, byleby się załapać na kwale AO. Przynajmniej mają priorytety właściwie ustawione.
MTT Career highlights:
GS: W Wimbledon '15, US Open '17
WTF: -SF '17
M 1000: W Indian Wells '14, Monte Carlo '17, F IW '16, Cincinnati '17
ATP 500:W Halle '18 F Waszyngton '16
ATP 250: W s-Hertogenbosch '14, Newport '17, Sankt Petersburg '17 F Chennai '17, F Quito '17


Debel:
GS: US Open '17, F US Open '15, F Wimbledon '16
Awatar użytkownika
Mario
Moderator
Posty: 23998
Rejestracja: 03 sie 2011, 0:34

Re: AO Series 2017

Post autor: Mario » 13 sty 2017, 0:37

Poprawcie mnie, jeśli się mylę, ale czy nasza duma narodowa nie zrobiła finału w Sydney, czyli w dość poważnym turnieju, po ograniu McHale, jakiejś Chinki i Strycovej?
Lucas pisze:Swoją drogą ciekawe kiedy kolejny raz wróci Saviano (ten trenerski cyrk przypomina zresztą to, co działo się u pewnej Serbki, tylko materiał jakby mniej utalentowany).
Talent talentem, tu mimo wszystko materiał wydaje się dużo trudniejszy pod względem mentalnym. Ana słabo radziła sobie z presją (i na korcie, i poza nim), stąd brak cierpliwości i zmienianie trenerów na bazie humorów, ale nie sądzę, by była wyjątkowo trudna podczas codziennej współpracy. Bouchard to przede wszystkim gigantyczne ego (czytałem z nią kilka wywiadów i w każdym powiedziała coś potwierdzającego tę opinię) połączone z niezbyt dużym rozumkiem, tzn. nie znam jej osobiście, wyciągam takie wnioski na bazie obserwacji, mamy więc naprawdę wybuchową mieszankę, która powoduje, że praca z Kanadyjką musi być naprawdę dużym wyzwaniem, dla każdego mającego z nią styczność częściej niż raz w miesiącu.
MTT bilans finałów (9-14)
W: Queen's Club 13, Monte Carlo 14, Australian Open 15, Nottingham 15, Chennai 16, Rio de Janeiro 17, Wiedeń 17, Acapulco 18, Madryt 18
F: Auckland 14, Miami 14, Roland Garros 14, Waszyngton 14, World Tour Finals 14, Rio de Janeiro 15, US Open 15, Estoril 16, Pekin 17, Rio de Janeiro 18, Monte Carlo 18, Rzym 18, Lyon 18, Metz 18
Awatar użytkownika
Robertinho
Posty: 16552
Rejestracja: 15 lip 2011, 16:13

Re: AO Series 2017

Post autor: Robertinho » 13 sty 2017, 9:10

DUN I LOVE pisze:Jutro Agnieszka bierze puchar, czek i potrzebną dawkę pewności siebie, która zaprocentuje w Melbourne. :ok:
Zaprocentuje niczym lokata w Amber Gold.
Ten, który z demonami walczy, winien uważać, by samemu nie stać się jednym z nich. Kiedy spoglądasz w otchłań ona również patrzy na ciebie.
Awatar użytkownika
DUN I LOVE
Administrator
Posty: 65691
Rejestracja: 14 lip 2011, 21:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: AO Series 2017

Post autor: DUN I LOVE » 13 sty 2017, 9:17

Nie jest dobrze na początku.
MTT - tytuły (18)
2019 (1) Doha
2017 (1) Cincinnati M1000
2016 (1) Sankt Petersburg
2015 (1) Rotterdam
2013 (3) Montreal M1000, Rzym M1000, Dubaj
2012 (1) Toronto M1000
2011 (4) Waszyngton, Belgrad, Miami M1000, San Jose
2010 (2) Wiedeń, Rotterdam
2009 (2) Szanghaj M1000, Eastbourne
2008 (2) US Open, Estoril


MTT - finały (21)
2018 (3) Sankt Petersburg, Stuttgart, Marsylia
2017 (2) Sztokholm, Indian Wells M1000
2016 (2) Newport, Rotterdam
2015 (1) Halle
2014 (1) Tokio
2013 (2) Basel, Kuala Lumpur
2011 (3) WTF, Cincinnati M1000, Rzym M1000
2010 (2) Basel, Marsylia
2009 (4) WTF, Stuttgart, Wimbledon, Madryt M1000
2008 (1) WTF
Awatar użytkownika
Damian
Moderator
Posty: 26307
Rejestracja: 29 sty 2015, 11:04
Kontakt:

Re: AO Series 2017

Post autor: Damian » 13 sty 2017, 10:02

DUN I LOVE pisze:Nie jest dobrze na początku.
Znakomity mecz Konty. Jak będzie grać tak jak dzisiaj cały sezon to TOP 5 bardzo możliwe.
MTT - Tytuły (17)
2015: Tokio
2016: Rio de Janeiro, Indian Wells, Waszyngton, Chengdu, WTF
2017: Doha, Sydney, Dubaj, Miami, Marrakesz, Estoril, s-Hertogenbosch
2018: Barcelona
,Winston-Salem,Sztokholm, Paryż-Bercy,

MTT - Finały (10)
2015: Kuala Lumpur
2016: Queens, Sankt Petersburg
2017: Waszyngton, Winston-Salem, US Open, Sankt Petersburg, WTF
2018: Doha, Miami
Awatar użytkownika
Lleyton
Posty: 11123
Rejestracja: 01 sie 2011, 16:26
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: AO Series 2017

Post autor: Lleyton » 13 sty 2017, 10:04

Konta zniszczyła Isię po raz kolejny obnażając jej braki. Returny wchodziły jak w masło, dużo winnerów, nie jestem zaskoczony tym wynikiem.
MTT.
W:Davis Cup 2010, Monte Carlo 2011, Rzym 2011, Szanghaj 2011, Rotterdam 2012-2013, Brisbane 2015, Montreal 2015, Australian Open 2016, Lyon 2017, Eastbourne 2018, Waszyngton 2018.
F:Hamburg 2010, Moskwa 2010, Doha 2011, Rotterdam 2011, Sztokholm 2011, Toronto 2012, Winston Salem 2013, Montpellier 2014, Rzym 2014, Sankt Petersburg 2015, Atlanta 2016, Halle 2017, Basel 2017, Indian Wells 2018, Shenzhen 2018, Sztokholm 2018.
Hankmoody
Posty: 6331
Rejestracja: 16 sie 2012, 21:28

Re: AO Series 2017

Post autor: Hankmoody » 13 sty 2017, 11:08

Od początku sezonu wygląda fatalnie, więc porażka faktycznie nie dziwi. Na AO widziałem że wylosowała kolejną starą znajomą, jak Tsveta będzie miała dzień to we wtorek Polka będzie już w podróży powrotnej.
Zablokowany

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość