mtenis.com.pl

mtenis.com.pl

Forum tenisowe ATP
Dzisiaj jest 20 lip 2018, 12:52

Strefa czasowa UTC+2godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 163 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Bilanse H2H
PostZamieszczono: 14 sie 2011, 2:38 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2011, 22:04
Posty: 60147
Lokalizacja: Warszawa
Zakładam ten temat, bo ze względu na swoją obszerność, nie powinien świecić pustkami :)

http://en.wikipedia.org/wiki/Ken_Rosewa ... t_least.29

Rod Laver - Ken Rosewall. W erze Open obaj zagrali 20 meczów (Laver 13-7). Ale łączna ilość ich meczy to ponad 130 ! 77-62(63) na korzyść słynniejszego Kangura :D

Jak macie jakiś interesujące bilanse H2H to zapraszam do zapełniania tematu :D

_________________
MTT - tytuły (17)
2017 (1) Cincinnati M1000
2016 (1) Sankt Petersburg
2015 (1) Rotterdam
2013 (3) Montreal M1000, Rzym M1000, Dubaj
2012 (1) Toronto M1000
2011 (4) Waszyngton, Belgrad, Miami M1000, San Jose
2010 (2) Wiedeń, Rotterdam
2009 (2) Szanghaj M1000, Eastbourne
2008 (2) US Open, Estoril


MTT - finały (20)
2018 (2) Stuttgart, Marsylia
2017 (2) Sztokholm, Indian Wells M1000
2016 (2) Newport, Rotterdam
2015 (1) Halle
2014 (1) Tokio
2013 (2) Basel, Kuala Lumpur
2011 (3) WTF, Cincinnati M1000, Rzym M1000
2010 (2) Basel, Marsylia
2009 (4) WTF, Stuttgart, Wimbledon, Madryt M1000
2008 (1) WTF


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Bilanse H2H
PostZamieszczono: 14 sie 2011, 2:41 
Offline

Rejestracja: 18 lip 2011, 18:25
Posty: 599
Jeśli chodzi o interesujące bilanse h2h to mi zawsze pierwsza na myśl przychodzi statystyka spotkań Gilberta z Lendlem:

http://www.atpworldtour.com/Players/Hea ... 6&oId=L018

Ostro :D


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Bilanse H2H
PostZamieszczono: 14 sie 2011, 2:41 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2011, 19:17
Posty: 4362
O kurde, ale Ivan lał Brada, 4 sety ugrał Gilbert z bardziej utytułowanym kolegą, a większość spotkań kończyła się miażdzącym zwycięstwem Lendla.


http://www.atpworldtour.com/Players/Hea ... 3&oId=MC10

Wstawiam, ze względu na rzadko spotykany aż tak wyraźny zwrot w rywalizacji. Najpierw Djok lał Ryżego gdzie chciał, teraz Szkot ogrywa Serba in straight sets.

_________________
"Mój bratanek ma ładniejszą narzeczoną od Rogera" Toni Nadal


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Bilanse H2H
PostZamieszczono: 14 sie 2011, 2:42 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2011, 17:13
Posty: 15247
Tu mamy podobnie.

Federer miał z Hewittem 2-7, jest 15-7

http://www.atpworldtour.com/Players/Head-To-Head.aspx?pId=F324&oId=H432

z Nalbem najpierw 0-5, teraz 10-8

http://www.atpworldtour.com/Players/Head-To-Head.aspx?pId=F324&oId=N301

_________________
Ten, który z demonami walczy, winien uważać, by samemu nie stać się jednym z nich. Kiedy spoglądasz w otchłań ona również patrzy na ciebie.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Bilanse H2H
PostZamieszczono: 14 sie 2011, 2:42 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2011, 16:13
Posty: 1016
Lokalizacja: Łuków
Tak czy siak uważam że Nalbandian jest jednym z nielicznych co "rozumie" grę Federera.

Roddick- Hewitt
http://www.atpworldtour.com/Players/Hea ... 5&oId=H432
kangur z początku bił Roda, a potem zmiana. Najpiękniejszy ich mecz to na pewno z Wimbledonu 2009

_________________
2003 US Open


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Bilanse H2H
PostZamieszczono: 14 sie 2011, 2:43 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2011, 17:13
Posty: 15247
O tym warto wspomnieć:

Sampras-Agassi 20-14

http://www.atpworldtour.com/Players/Head-To-Head.aspx?pId=S402&oId=A092

Z tych co widziałem najlepsze były 1/4 USO 2001 i 1/2 AO 2000. W obu spotkaniach był super poziom sportowy i duża dramaturgia.

Shinoda pisze:
tak czy siak uważam że Nalbandian jest jednym z nielicznych co "rozumie" grę Federera.

Ano umie grać z Fedem Nalbik i jak się ogląda ich mecze, nie sposób uwierzyć, że jeden wygrał 15 WS, a drugi 0. Niestety z innymi, znacznie gorszymi tenisistami, David już tak nie błyszczał.

_________________
Ten, który z demonami walczy, winien uważać, by samemu nie stać się jednym z nich. Kiedy spoglądasz w otchłań ona również patrzy na ciebie.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Bilanse H2H
PostZamieszczono: 14 sie 2011, 2:43 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2011, 22:04
Posty: 60147
Lokalizacja: Warszawa
Tu mamy bardzo ciekawy bilansik: Santoro - Safin 7-2
http://www.atpworldtour.com/Players/Hea ... 4&oId=S741

Art pisze:
Jesli chodzi o interesujace bilanse h2h to mi zawsze pierwsza na mysl przychodzi statystyka spotkan Gilberta z Lendlem:

http://www.atpworldtour.com/Players/Hea ... 6&oId=L018

Ostro :D

http://www.atpworldtour.com/Players/Hea ... 8&oId=G008

Podobny bilans. Borg - Gerulaitis. To ponoć po ich ostatnim starciu, kiedy Borg oświadczył, że nie wróci na korty, Gerulaitis ( niestety, nie żyjący już) miał wypowiedzieć słynne słowa: " Nikt więcej nie pokona Vitusa Gerulaitisa 16 razy z rzędu" :D

Federer - Kuerten
http://www.atpworldtour.com/Players/Hea ... 8&oId=G008

Bilans starć między moimi ulubionymi zawodnikami.

_________________
MTT - tytuły (17)
2017 (1) Cincinnati M1000
2016 (1) Sankt Petersburg
2015 (1) Rotterdam
2013 (3) Montreal M1000, Rzym M1000, Dubaj
2012 (1) Toronto M1000
2011 (4) Waszyngton, Belgrad, Miami M1000, San Jose
2010 (2) Wiedeń, Rotterdam
2009 (2) Szanghaj M1000, Eastbourne
2008 (2) US Open, Estoril


MTT - finały (20)
2018 (2) Stuttgart, Marsylia
2017 (2) Sztokholm, Indian Wells M1000
2016 (2) Newport, Rotterdam
2015 (1) Halle
2014 (1) Tokio
2013 (2) Basel, Kuala Lumpur
2011 (3) WTF, Cincinnati M1000, Rzym M1000
2010 (2) Basel, Marsylia
2009 (4) WTF, Stuttgart, Wimbledon, Madryt M1000
2008 (1) WTF


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Bilanse H2H
PostZamieszczono: 14 sie 2011, 2:47 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2011, 19:17
Posty: 4362
http://www.atpworldtour.com/Players/Hea ... 1&oId=V250

Kolejny wielbiony przez Maracisko rywal.

_________________
"Mój bratanek ma ładniejszą narzeczoną od Rogera" Toni Nadal


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Bilanse H2H
PostZamieszczono: 14 sie 2011, 2:47 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2011, 22:04
Posty: 60147
Lokalizacja: Warszawa
http://www.atpworldtour.com/Players/Hea ... 4&oId=A228

http://www.atpworldtour.com/Players/Hea ... 4&oId=S568

Są lepsi od Rafy! Nawet seta z Fedem nie stracili! :D

_________________
MTT - tytuły (17)
2017 (1) Cincinnati M1000
2016 (1) Sankt Petersburg
2015 (1) Rotterdam
2013 (3) Montreal M1000, Rzym M1000, Dubaj
2012 (1) Toronto M1000
2011 (4) Waszyngton, Belgrad, Miami M1000, San Jose
2010 (2) Wiedeń, Rotterdam
2009 (2) Szanghaj M1000, Eastbourne
2008 (2) US Open, Estoril


MTT - finały (20)
2018 (2) Stuttgart, Marsylia
2017 (2) Sztokholm, Indian Wells M1000
2016 (2) Newport, Rotterdam
2015 (1) Halle
2014 (1) Tokio
2013 (2) Basel, Kuala Lumpur
2011 (3) WTF, Cincinnati M1000, Rzym M1000
2010 (2) Basel, Marsylia
2009 (4) WTF, Stuttgart, Wimbledon, Madryt M1000
2008 (1) WTF


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Bilanse H2H
PostZamieszczono: 14 sie 2011, 2:48 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lip 2011, 18:51
Posty: 4134
DUN I LOVE pisze:
http://www.atpworldtour.com/Players/Head-To-Head.aspx?pId=F324&oId=A228

http://www.atpworldtour.com/Players/Hea ... 4&oId=S568

Są lepsi od Rafy! Nawet seta z Fedem nie stracili! :D

Uuu kiedy to było :D wieki temu :D ciekawe czy ktoś ma tak z Rafą :D

_________________
MTT:
W(12): Eastbourne 2010 i 11 innych.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Bilanse H2H
PostZamieszczono: 14 sie 2011, 2:48 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2011, 19:17
Posty: 4362
xDDDDDDD

_________________
"Mój bratanek ma ładniejszą narzeczoną od Rogera" Toni Nadal


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Bilanse H2H
PostZamieszczono: 14 sie 2011, 2:49 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2011, 22:04
Posty: 60147
Lokalizacja: Warszawa
Jacuszyn pisze:
Uuu kiedy to było :D wieki temu :D ciekawe czy ktoś ma tak z Rafą :D


Paradorn Srichaphan
http://www.atpworldtour.com/Players/Hea ... 5&oId=N409

Olivier Mutis
http://www.atpworldtour.com/Players/Hea ... 0&oId=N409

Tu wprawdzie były straty setowe, ale jest 2-0 dla Corretji ogółem:
http://www.atpworldtour.com/Players/Hea ... 4&oId=N409

Tutaj bilans 3-1 na niekorzyść Rafy:
http://www.atpworldtour.com/Players/Hea ... 7&oId=N409

Hrbaty to jest koleś :D

_________________
MTT - tytuły (17)
2017 (1) Cincinnati M1000
2016 (1) Sankt Petersburg
2015 (1) Rotterdam
2013 (3) Montreal M1000, Rzym M1000, Dubaj
2012 (1) Toronto M1000
2011 (4) Waszyngton, Belgrad, Miami M1000, San Jose
2010 (2) Wiedeń, Rotterdam
2009 (2) Szanghaj M1000, Eastbourne
2008 (2) US Open, Estoril


MTT - finały (20)
2018 (2) Stuttgart, Marsylia
2017 (2) Sztokholm, Indian Wells M1000
2016 (2) Newport, Rotterdam
2015 (1) Halle
2014 (1) Tokio
2013 (2) Basel, Kuala Lumpur
2011 (3) WTF, Cincinnati M1000, Rzym M1000
2010 (2) Basel, Marsylia
2009 (4) WTF, Stuttgart, Wimbledon, Madryt M1000
2008 (1) WTF


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Bilanse H2H
PostZamieszczono: 14 sie 2011, 2:49 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2011, 19:17
Posty: 4362
Uważam, że godne odnotowania:

Roddick 11-0 Robredo

2010 Indian Wells - Roddick 63 75
2009 Australian Open - Roddick 75 61 63
2008 Madryt - Roddick 63 64
2008 Rzym - Roddick 63 46 76
2004 US Open - Roddick 63 62 64
2003 Paryż - Roddick 63 64
2003 Wimbledon - Roddick 76 64 64
2003 Sydney - Roddick 62 62
2002 Rzym - Roddick 64 76
2002 Davis Cup(Grass) - Roddick 63 75 76
2001 US Open- Roddick 62 64 64

Stosunek setów: 27-1 dla Jankesa.
Nieprawdopodobna dominacja nad Hiszpanem.

_________________
"Mój bratanek ma ładniejszą narzeczoną od Rogera" Toni Nadal


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Bilanse H2H
PostZamieszczono: 14 sie 2011, 2:50 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2011, 22:04
Posty: 60147
Lokalizacja: Warszawa
Myślę, że warto w tym temacie odnotować:

Davydenko 6 - 4 Nadal

2011 Doha - Davydenko 63 62
2010 Doha - Davydenko 06 76 64
2009 TMC Londyn - Davydenko 61 76
2009 Szanghaj - Davydenko 76 63
2009 Barcelona - Nadal 63 62
2008 Paryż - Davydenko 61 ret.
2008 Monaco - Nadal 63 62
2008 Miami - Davydenko 64 62
2007 Rzym - Nadal, Rafael 76 67 64
2006 TMC Szanghaj - Nadal 57 64 64

Trochę o Nadalu o Jego hiszpańskich kolegach, czyli całkiem na czasie. :D
Nadal - Verdasco
http://www.atpworldtour.com/Players/Hea ... 9&oId=V306
Nadal - Almagro
http://www.atpworldtour.com/Players/Hea ... 9&oId=A479
Nadal - Robredo
http://www.atpworldtour.com/Players/Hea ... 9&oId=R419

Trzeba było gryźć kort w Paryżu i Melbourne, a tak złote szanse chyba uciekły bezpowrotnie.

_________________
MTT - tytuły (17)
2017 (1) Cincinnati M1000
2016 (1) Sankt Petersburg
2015 (1) Rotterdam
2013 (3) Montreal M1000, Rzym M1000, Dubaj
2012 (1) Toronto M1000
2011 (4) Waszyngton, Belgrad, Miami M1000, San Jose
2010 (2) Wiedeń, Rotterdam
2009 (2) Szanghaj M1000, Eastbourne
2008 (2) US Open, Estoril


MTT - finały (20)
2018 (2) Stuttgart, Marsylia
2017 (2) Sztokholm, Indian Wells M1000
2016 (2) Newport, Rotterdam
2015 (1) Halle
2014 (1) Tokio
2013 (2) Basel, Kuala Lumpur
2011 (3) WTF, Cincinnati M1000, Rzym M1000
2010 (2) Basel, Marsylia
2009 (4) WTF, Stuttgart, Wimbledon, Madryt M1000
2008 (1) WTF


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Bilanse H2H
PostZamieszczono: 14 sie 2011, 2:52 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2011, 22:04
Posty: 60147
Lokalizacja: Warszawa
IW 2011
Miami 2011
Madryt 2011
Rzym 2011
Wimbledon 2011

Novak Djoković został pierwszym graczem, który odniósł 12 oficjalnych zwycięstw nad Rafaelem Nadalem. Jest też jedynym graczem, który 2 razy zanotował serię 3 kolejnych triumfów nad hiszpańskim rywalem i raz co najmniej 5 kolejnych takich sukcesów.

Novak Djoković 12 - 16 Rafael Nadal

A na początku roku Rafa prowadził bardzo komfortowo 16-7.

_________________
MTT - tytuły (17)
2017 (1) Cincinnati M1000
2016 (1) Sankt Petersburg
2015 (1) Rotterdam
2013 (3) Montreal M1000, Rzym M1000, Dubaj
2012 (1) Toronto M1000
2011 (4) Waszyngton, Belgrad, Miami M1000, San Jose
2010 (2) Wiedeń, Rotterdam
2009 (2) Szanghaj M1000, Eastbourne
2008 (2) US Open, Estoril


MTT - finały (20)
2018 (2) Stuttgart, Marsylia
2017 (2) Sztokholm, Indian Wells M1000
2016 (2) Newport, Rotterdam
2015 (1) Halle
2014 (1) Tokio
2013 (2) Basel, Kuala Lumpur
2011 (3) WTF, Cincinnati M1000, Rzym M1000
2010 (2) Basel, Marsylia
2009 (4) WTF, Stuttgart, Wimbledon, Madryt M1000
2008 (1) WTF


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Bilanse H2H
PostZamieszczono: 14 sie 2011, 2:58 
Offline

Rejestracja: 02 sie 2011, 17:20
Posty: 2768
Kohlschreiber - Soderling 4-1

http://www.atpworldtour.com/Players/Head-To-Head.aspx?pId=SA49&oId=K435

Warto zwrócić uwagę, że każdy ich pojedynek był niesamowicie zacięty.

_________________
http://www.sportowefakty.pl/tenis

MTT Rank -4 (High Rank -2)

W: Winston-Salem '14 Newport '14 Brisbane '14 Shanghai '13 Beijing '13 Wimbledon '12 Rome '12 Madrid '12 Basel '11 Dubai '11 Sydney '11 Kuala Lumpur '10
F: Bercy'14 AO '14 Eastbourne '12 Barcelona '12 Munich '12 Beijing '11 Bercy '09
SF: Barcelona '14 Stockholm '13 Paris-Bercy '12 Toronto '12 Vienna '11 LA '11 Valencia '10 Moscow '10 Hamburg '10 Belgrade '10 Brisbane '10


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Bilanse H2H
PostZamieszczono: 14 sie 2011, 3:02 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2011, 22:04
Posty: 60147
Lokalizacja: Warszawa
sheva pisze:
Warto zwrócić uwagę, że każdy ich pojedynek był niesamowicie zacięty.


Miałem tę "przyjemność" śledzenia dwóch meczów tej rywalizacji poprzez pryzmat być albo nie być w MTT. :D

_________________
MTT - tytuły (17)
2017 (1) Cincinnati M1000
2016 (1) Sankt Petersburg
2015 (1) Rotterdam
2013 (3) Montreal M1000, Rzym M1000, Dubaj
2012 (1) Toronto M1000
2011 (4) Waszyngton, Belgrad, Miami M1000, San Jose
2010 (2) Wiedeń, Rotterdam
2009 (2) Szanghaj M1000, Eastbourne
2008 (2) US Open, Estoril


MTT - finały (20)
2018 (2) Stuttgart, Marsylia
2017 (2) Sztokholm, Indian Wells M1000
2016 (2) Newport, Rotterdam
2015 (1) Halle
2014 (1) Tokio
2013 (2) Basel, Kuala Lumpur
2011 (3) WTF, Cincinnati M1000, Rzym M1000
2010 (2) Basel, Marsylia
2009 (4) WTF, Stuttgart, Wimbledon, Madryt M1000
2008 (1) WTF


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Bilanse H2H
PostZamieszczono: 17 sie 2011, 18:14 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2011, 22:04
Posty: 60147
Lokalizacja: Warszawa
http://www.atpworldtour.com/Players/Hea ... 1&oId=D643

Safin - Djoković 2-0
2008 Wimbledon Safin, Marat 6-4, 7-6(3), 6-2
2005 Australian Open Safin, Marat 6-0, 6-2, 6-1

W 2005 roku Nole był jeszcze dzieckiem, ale nie zmienia to faktu, że Marat ma się czym chwalić. 2 mecze, 2 zwycięstwa, oba w szlemach, 6-0 w setach.

_________________
MTT - tytuły (17)
2017 (1) Cincinnati M1000
2016 (1) Sankt Petersburg
2015 (1) Rotterdam
2013 (3) Montreal M1000, Rzym M1000, Dubaj
2012 (1) Toronto M1000
2011 (4) Waszyngton, Belgrad, Miami M1000, San Jose
2010 (2) Wiedeń, Rotterdam
2009 (2) Szanghaj M1000, Eastbourne
2008 (2) US Open, Estoril


MTT - finały (20)
2018 (2) Stuttgart, Marsylia
2017 (2) Sztokholm, Indian Wells M1000
2016 (2) Newport, Rotterdam
2015 (1) Halle
2014 (1) Tokio
2013 (2) Basel, Kuala Lumpur
2011 (3) WTF, Cincinnati M1000, Rzym M1000
2010 (2) Basel, Marsylia
2009 (4) WTF, Stuttgart, Wimbledon, Madryt M1000
2008 (1) WTF


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Bilanse H2H
PostZamieszczono: 14 wrz 2011, 13:34 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2011, 22:04
Posty: 60147
Lokalizacja: Warszawa
Djoković 13 - 16 Nadal

Niesamowicie się odwraca ta rywalizacja. Federer kiedyś miał mocno ujemne bilanse z Hewittem czy Nalbem, ale trudno jest to porównywać do tego, co mamy teraz. Novak ponad 2 lata temu miał z Nadalem 10 meczów na minusie (4-14). Od tamtego czasu Serb wygrał 9 z 11 kolejnych gier, robiąc sobie przerwę w całym 2010 roku. Choć może inaczej, to Nadal bardziej zrobił mu tę przerwę. :P

_________________
MTT - tytuły (17)
2017 (1) Cincinnati M1000
2016 (1) Sankt Petersburg
2015 (1) Rotterdam
2013 (3) Montreal M1000, Rzym M1000, Dubaj
2012 (1) Toronto M1000
2011 (4) Waszyngton, Belgrad, Miami M1000, San Jose
2010 (2) Wiedeń, Rotterdam
2009 (2) Szanghaj M1000, Eastbourne
2008 (2) US Open, Estoril


MTT - finały (20)
2018 (2) Stuttgart, Marsylia
2017 (2) Sztokholm, Indian Wells M1000
2016 (2) Newport, Rotterdam
2015 (1) Halle
2014 (1) Tokio
2013 (2) Basel, Kuala Lumpur
2011 (3) WTF, Cincinnati M1000, Rzym M1000
2010 (2) Basel, Marsylia
2009 (4) WTF, Stuttgart, Wimbledon, Madryt M1000
2008 (1) WTF


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Bilanse H2H
PostZamieszczono: 11 gru 2011, 15:41 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lip 2011, 9:19
Posty: 6461
Cilić-Tipsarević 6-1

http://www.atpworldtour.com/Players/Hea ... 7&oId=T742

Mahut-Clement 4-0

http://www.atpworldtour.com/Players/Hea ... 3&oId=C487

Nadal-Gasquet 10-0

http://www.atpworldtour.com/Players/Hea ... 9&oId=G628


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 163 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna

Strefa czasowa UTC+2godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  
POWERED_BY