mtenis.com.pl

mtenis.com.pl

Forum tenisowe ATP
Dzisiaj jest 24 lis 2017, 17:25

Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 72 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 28 paź 2012, 20:30 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2011, 16:26
Posty: 8018
Lokalizacja: Bydgoszcz
Ruch1920Chorzów pisze:
Aktualny ranking "Typer League 2012/2013" (po meczach 3 kolejki LM).

1. grzes430 - 9 pkt
2. Ruch1920Chorzów 6
3. Ranger 5
4. Robertinho 5
5. Rusty 5
6. Rodżer Anderłoter 5
7. asiek 4
8. sheva 4
9. Martinek 8
10. DUN I LOVE 3
11. Barty 3
12.MG FCB 4

Pitny, arti po co się zgłaszacie jak i tak nie typujecie ?


Zaczynam typować od następnej kolejki.

_________________
MTT.
W:Davis Cup 2010, Monte Carlo 2011, Rzym 2011, Szanghaj 2011, Rotterdam 2012-2013, Brisbane 2015, Montreal 2015, Australian Open 2016, Lyon 2017.
F:Hamburg 2010, Moskwa 2010, Doha 2011, Rotterdam 2011, Sztokholm 2011, Toronto 2012, Winston Salem 2013, Rzym 2014, Sankt Petersburg 2015, Atlanta 2016, Halle 2017, Basel 2017.

Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą!
C'mon!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 10 lis 2012, 20:33 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2011, 17:43
Posty: 1043
Aktualny ranking "Typer League 2012/2013" (po meczach 4 kolejki LM).

1. grzes430 - 12 pkt
2. Ruch1920Chorzów 9
3. Martinek 9
4. Robertinho 9
5.MG FCB 7
6. DUN I LOVE 6
7. Ranger 5
8. Rusty 5
9. Rodżer Anderłoter 5
10. asiek 5
11. sheva 5
12. Barty 3

_________________
RUCH CHORZÓW


Ostatnio zmieniony 11 lis 2012, 20:29 przez RuchChorzów, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 11 lis 2012, 20:29 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2011, 17:43
Posty: 1043
grzes430 pisze:
Ale coś jest chyba nie tak - wytypowałem że Malaga i Bayern wygra a patrząc na poprzednią aktualizację przyznałeś mi tylko 1 pkt, dobrze liczę? :)


Przepraszam masz rację :)

_________________
RUCH CHORZÓW


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 11 lut 2013, 19:21 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2011, 17:43
Posty: 1043
Aktualny ranking "Typer League 2012/2013" (po meczach 6 kolejki LM).

1. DUN I LOVE 19 pkt
2. grzes430 - 18
3. Ruch1920Chorzów 17
4. Ranger 16
5. sheva 13
6. asiek 11
7. Martinek 11
8. Robertinho 11
9.MG FCB 12
10. Rodżer Anderłoter 10
11. Rusty 5
12. Barty 5
13. Pitny 2

_________________
RUCH CHORZÓW


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 12 lut 2013, 12:22 
Offline

Rejestracja: 09 sie 2011, 14:08
Posty: 5961
RuchChorzów pisze:
Aktualny ranking "Typer League 2012/2013" (po meczach 6 kolejki LM).

1. DUN I LOVE 19 pkt
2. grzes430 - 18

:o :o :o
Trzeba gonić, uciekać również :|

_________________
MTT:
Tytuły: US OPEN 2012 -debel, Sztokholm 2012, Australian Open 2013 - debel, Abu Dhabi 2014, Barcelona 2014

Finały: US OPEN 2013, Monte Carlo 2014, Rotterdam 2015

Półfinały: Winston-Salem 2012, Roland Garros 2013, Queens 2013, Wimbledon 13-debel, US OPEN 13-debel, Kuala Lumpur 2013


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 12 lut 2013, 12:23 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2011, 21:04
Posty: 51420
Lokalizacja: Warszawa
Pewnie uciekniesz, ale raczej nie dogonisz. :D

_________________
MTT - tytuły (17)
2017 (1) Cincinnati M1000
2016 (1) Sankt Petersburg
2015 (1) Rotterdam
2013 (3) Montreal M1000, Rzym M1000, Dubaj
2012 (1) Toronto M1000
2011 (4) Waszyngton, Belgrad, Miami M1000, San Jose
2010 (2) Wiedeń, Rotterdam
2009 (2) Szanghaj M1000, Eastbourne
2008 (2) US Open, Estoril


MTT - finały (18)
2017 (2) Sztokholm, Indian Wells M1000
2016 (2) Newport, Rotterdam
2015 (1) Halle
2014 (1) Tokio
2013 (2) Basel, Kuala Lumpur
2011 (3) WTF, Cincinnati M1000, Rzym M1000
2010 (2) Basel, Marsylia
2009 (4) WTF, Stuttgart, Wimbledon, Madryt M1000
2008 (1) WTF


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 21 lut 2013, 13:02 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2011, 17:43
Posty: 1043
Aktualny ranking "Typer League 2012/2013" (po pierwszych meczach 1/8 finału LM).

1. DUN I LOVE 23 pkt
2. sheva 22
3. grzes430 - 21
4. Ranger 20
5. Ruch1920Chorzów 17
6. Robertinho 15
7.MG FCB 15
8. asiek 12
9. Martinek 12
10. Rodżer Anderłoter 11
11. Rusty 10
12. Barty 6
13. Pitny 5

_________________
RUCH CHORZÓW


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 21 lut 2013, 13:51 
Offline

Rejestracja: 04 kwie 2012, 19:28
Posty: 1587
Jest jeszcze szansa w walce o podium, :P ale Dun chyba za bardzo odjechał jeśli chodzi o szanse na wygraną. :)

_________________
MTT
Best rank. #2
Zwycięstwa: Roland Garros 2013 (debel), Eastbourne 2013, Australian Open 2014
Finały: Memphis 2013, Indian Wells 2014, Indian Wells 2014 (debel), Casablanca 2014, Rzym 2014 (debel), Hamburg 2014, Wimbledon 2015 (debel)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 21 lut 2013, 17:37 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2011, 10:59
Posty: 3841
Lokalizacja: Freie Stadt Danzig
Sheva: 13 -> 22

:brawo:

_________________
Tytuły (3): 2017: Chennai, Queens Club; 2012: Memphis
Finały (6): 2017: Newport, Montreal; 2014: Abu Dhabi, Metz; 2013: Pekin, Atlanta

twitter.com/saboteur_cod


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 17 mar 2013, 14:03 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2011, 17:43
Posty: 1043
Aktualny ranking "Typer League 2012/2013" (po 1/8 finału LM).

1. DUN I LOVE 29 pkt
2. sheva 26
3. Ranger 26
4. grzes430 24
5. RuchChorzów 22
6. Robertinho 20
7. MG FCB 20
8. asiek 17
9. Martinek 16
10. Rodżer Anderłoter 14
11. Rusty 10
12. Barty 9
13. Pitny 6

_________________
RUCH CHORZÓW


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 05 kwie 2013, 12:48 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2011, 17:43
Posty: 1043
Aktualny ranking "Typer League 2012/2013" (po pierwszych meczach 1/4 finału LM).

1. DUN I LOVE 34 pkt
2. sheva 31
3. Ranger 31
4. grzes430 27
5. RuchChorzów 26
6. Robertinho 23
7. MG FCB 22
8. asiek 19
9. Rodżer Anderłoter 17
10. Martinek 16
11. Rusty 10
12. Barty 9
13. Pitny 8

_________________
RUCH CHORZÓW


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 06 maja 2013, 11:31 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2011, 17:43
Posty: 1043
Aktualny ranking "Typer League 2012/2013" (po 1/2 finału LM).

1. DUN I LOVE 35 pkt
2. Ranger 35
3. sheva 32
4. grzes430 32
5. RuchChorzów 29
6. Robertinho 24
7. MG FCB 23
8. asiek 21
9. Rodżer Anderłoter 18
10. Martinek 16
11. Pitny 10
12. Rusty 10
13. Barty 9

_________________
RUCH CHORZÓW


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 27 maja 2013, 18:11 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2011, 21:04
Posty: 51420
Lokalizacja: Warszawa
Jak wygląda finalna klasyfikacja?

_________________
MTT - tytuły (17)
2017 (1) Cincinnati M1000
2016 (1) Sankt Petersburg
2015 (1) Rotterdam
2013 (3) Montreal M1000, Rzym M1000, Dubaj
2012 (1) Toronto M1000
2011 (4) Waszyngton, Belgrad, Miami M1000, San Jose
2010 (2) Wiedeń, Rotterdam
2009 (2) Szanghaj M1000, Eastbourne
2008 (2) US Open, Estoril


MTT - finały (18)
2017 (2) Sztokholm, Indian Wells M1000
2016 (2) Newport, Rotterdam
2015 (1) Halle
2014 (1) Tokio
2013 (2) Basel, Kuala Lumpur
2011 (3) WTF, Cincinnati M1000, Rzym M1000
2010 (2) Basel, Marsylia
2009 (4) WTF, Stuttgart, Wimbledon, Madryt M1000
2008 (1) WTF


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 27 maja 2013, 20:18 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2011, 17:43
Posty: 1043
Potrzymam Was jeszcze trochę w niepewności :) Jutro pod wieczór będzie. Sorki :P

_________________
RUCH CHORZÓW


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 27 maja 2013, 20:50 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2011, 21:04
Posty: 51420
Lokalizacja: Warszawa
Spoko. Czekam z niepokojem. :P

_________________
MTT - tytuły (17)
2017 (1) Cincinnati M1000
2016 (1) Sankt Petersburg
2015 (1) Rotterdam
2013 (3) Montreal M1000, Rzym M1000, Dubaj
2012 (1) Toronto M1000
2011 (4) Waszyngton, Belgrad, Miami M1000, San Jose
2010 (2) Wiedeń, Rotterdam
2009 (2) Szanghaj M1000, Eastbourne
2008 (2) US Open, Estoril


MTT - finały (18)
2017 (2) Sztokholm, Indian Wells M1000
2016 (2) Newport, Rotterdam
2015 (1) Halle
2014 (1) Tokio
2013 (2) Basel, Kuala Lumpur
2011 (3) WTF, Cincinnati M1000, Rzym M1000
2010 (2) Basel, Marsylia
2009 (4) WTF, Stuttgart, Wimbledon, Madryt M1000
2008 (1) WTF


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 28 maja 2013, 17:51 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2011, 17:43
Posty: 1043
Ranking "Typer League 2012/2013"

1. DUN I LOVE 38 pkt
2. Ranger 36
3. grzes430 33
4. sheva 32
5. RuchChorzów 30
6. Robertinho 27
7. MG FCB 23
8. asiek 21
9. Rodżer Anderłoter 21
10. Martinek 16
11. Pitny 10
12. Rusty 10
13. Barty 9

W tym roku miałem lekkie opóźnienie w podliczaniu punktów za które przepraszam ;)

_________________
RUCH CHORZÓW


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 28 maja 2013, 17:58 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2011, 21:04
Posty: 51420
Lokalizacja: Warszawa
:wygrana:

_________________
MTT - tytuły (17)
2017 (1) Cincinnati M1000
2016 (1) Sankt Petersburg
2015 (1) Rotterdam
2013 (3) Montreal M1000, Rzym M1000, Dubaj
2012 (1) Toronto M1000
2011 (4) Waszyngton, Belgrad, Miami M1000, San Jose
2010 (2) Wiedeń, Rotterdam
2009 (2) Szanghaj M1000, Eastbourne
2008 (2) US Open, Estoril


MTT - finały (18)
2017 (2) Sztokholm, Indian Wells M1000
2016 (2) Newport, Rotterdam
2015 (1) Halle
2014 (1) Tokio
2013 (2) Basel, Kuala Lumpur
2011 (3) WTF, Cincinnati M1000, Rzym M1000
2010 (2) Basel, Marsylia
2009 (4) WTF, Stuttgart, Wimbledon, Madryt M1000
2008 (1) WTF


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 28 maja 2013, 18:02 
Offline

Rejestracja: 15 lip 2011, 16:13
Posty: 13291
Koks działa. :ok:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 28 wrz 2013, 9:50 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2011, 17:43
Posty: 1043
Ranking "Typer League 2013/2014" (1 kolejka fazy grupowej) :

1. grzes430 5 pkt
2. MG FCB 2
3. Martinek 2
4. Robertinho 2
5. bogdan1978 2
6. Rodżer Anderłoter 2
7. Mario 2
8. RuchChorzów 2
9. Pitny 2
10. asiek 1
11. Ranger 1

_________________
RUCH CHORZÓW


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 28 wrz 2013, 10:47 
Offline

Rejestracja: 09 sie 2011, 14:08
Posty: 5961
Ale ze mnie wariat.

_________________
MTT:
Tytuły: US OPEN 2012 -debel, Sztokholm 2012, Australian Open 2013 - debel, Abu Dhabi 2014, Barcelona 2014

Finały: US OPEN 2013, Monte Carlo 2014, Rotterdam 2015

Półfinały: Winston-Salem 2012, Roland Garros 2013, Queens 2013, Wimbledon 13-debel, US OPEN 13-debel, Kuala Lumpur 2013


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 72 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  
POWERED_BY