mtenis.com.pl

mtenis.com.pl

Forum tenisowe ATP
Dzisiaj jest 21 paź 2018, 8:47

Strefa czasowa UTC+2godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 16 maja 2015, 23:17 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lip 2012, 13:45
Posty: 3639
Wstęp :

Wątek ten będzie zawierał przebiegi turniejów MTT ( wraz z prekursorem naszej kochanej gry :) WZT ) . Będzie to umieszczone w jednym miejscu źródło informacji , z których będzie można tworzyć statystyki , no i zobaczyć jak to kiedyś w turniejach mtt bywało .

Historię MTT można podzielić na 3 "ery" :

1. Gra WZT ( Wytypuj Zwycięzcę Turnieju ) na forum http://www.grandslam.fora.pl - turnieje sezonu 2008 .

2. MTT na forum http://www.mtenis.pun.pl - turnieje od stycznia 2009 do lipca 2011 .

3. MTT na tymże forum - turnieje od sierpnia 2011 do czasów obecnych .


Z powodu dużej ilości danych oczywiście trochę to potrwa :P .


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 16 maja 2015, 23:48 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lip 2012, 13:45
Posty: 3639
Turnieje będę numerował wraz ze skrótem literowym mówiącym o charakterze turnieju :

TS - turniej singlowy
TD - turniej deblowy
TN - turniej Daviscupowy

TS-000 Sydney 2008
Spoiler:


TS-001 AUSTRALIAN OPEN 2008
Spoiler:


TS-002 Marsylia 2008
Spoiler:


cdn ...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 17 maja 2015, 15:13 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2011, 1:34
Posty: 23693
Jak widzę te drabinki na 8 osób to już wiem dlaczego 2008 był najlepszym sezonem w karierze Love'a.

Świetny pomysł z tym tematem, Bogdan. Oby starczyło zapału.

_________________
MTT bilans finałów (9-14)
W: Queen's Club 13, Monte Carlo 14, Australian Open 15, Nottingham 15, Chennai 16, Rio de Janeiro 17, Wiedeń 17, Acapulco 18, Madryt 18
F: Auckland 14, Miami 14, Roland Garros 14, Waszyngton 14, World Tour Finals 14, Rio de Janeiro 15, US Open 15, Estoril 16, Pekin 17, Rio de Janeiro 18, Monte Carlo 18, Rzym 18, Lyon 18, Metz 18


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 17 maja 2015, 19:06 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2011, 15:08
Posty: 6685
Właśnie Bogdan - powodzenia, mi się z H2H niestety nie udało, chociaż jeśli znajdę kiedyś więcej czasu to spróbuję wrócić do tego co zacząłem.

_________________
MTT:
Tytuły: US OPEN 2012 -debel, Sztokholm 2012, Australian Open 2013 - debel, Abu Dhabi 2014, Barcelona 2014, Marsylia 2018

Finały: US OPEN 2013, Monte Carlo 2014, Rotterdam 2015


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 18 maja 2015, 0:11 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lip 2012, 13:45
Posty: 3639
@Mario

Od wiosennych amerykańskich mastersów 2008 liczba uczestników była już normalna patrząc z dzisiejszej perspektywy 27-28 graczy , a później z tego co pisał Dun było po 40 kilka osób ( jeszcze tam nie dotarłem :) ) . Jeśli nic się niespodziewanego nie stanie to na pewno to skończę tylko trochę czasu to zajmie , bo przez początkowe turnieje trzeba się przekopywać całe - nie ma postu " Przebieg turnieju " :( i dużo trzeba zedytować .

@Grześ

Zbyt ambitne i pracochłonne zadanie sobie postawiłeś . Dużo pracy i dodatkowo ciągłe aktualizacje . Bez wsparcia komputerowej bazy danych praktycznie niewykonalne .


Jak można zauważyć w początkowej fazie gry nie było :
- narodowości
- wyników dokładnych typu tenisowego
... No i typowało się całą rundę lub dwie realnego turnieju na jedną rundę mtt czego próbkę dał nam Mario w jednym turnieju tego sezonu . :P


Po najbliższym entry dorzucę następną porcję wyników .


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 30 paź 2016, 22:12 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2011, 15:40
Posty: 14746
bogdan1978 pisze:

Jak można zauważyć w początkowej fazie gry nie było :
- narodowości
- wyników dokładnych typu tenisowego
... No i typowało się całą rundę lub dwie realnego turnieju na jedną rundę mtt czego próbkę dał nam Mario w jednym turnieju tego sezonu . :P


Oprócz wyżej wymienionych zasad reszta podstaw była taka sama jak dziś? Tzn. np. 2 mecze z gwiazdką co do gema, a reszta tylko sety?

_________________
Tytuły (17):
2018: Brisbane, Quito, Indian Wells, Monte Carlo, Monachium, Roland Garros
2017: Auckland, Waszyngton, Shenzen
2015: Doha, Sydney, Houston, Roland Garros
2013: US Open
2012: Nicea
2011: Los Angeles, WTF Londyn
Wcześniej: Za słaba era, żeby coś wpisywać.

Finały (16):
2018: Halle
2017: Stuttgart
2016: Tokio, Shanghai, Bazylea
2015: Wiedeń, WTF Londyn
2014: Doha
2013: Cincinnati
2012: Monte Carlo, Roland Garros, Sztokholm
2011: Marsylia, Monte Carlo, Wimbledon, US Open
Wcześniej: Za słaba era, żeby coś wpisywać.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 30 paź 2016, 22:15 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2011, 22:04
Posty: 63042
Lokalizacja: Warszawa
Coś tam jeszcze było, ale musiałbym to przejrzeć.

Line-up USO2008. :D

Spoiler:


Barty, grałeś. :D

_________________
MTT - tytuły (17)
2017 (1) Cincinnati M1000
2016 (1) Sankt Petersburg
2015 (1) Rotterdam
2013 (3) Montreal M1000, Rzym M1000, Dubaj
2012 (1) Toronto M1000
2011 (4) Waszyngton, Belgrad, Miami M1000, San Jose
2010 (2) Wiedeń, Rotterdam
2009 (2) Szanghaj M1000, Eastbourne
2008 (2) US Open, Estoril


MTT - finały (21)
2018 (3) Sankt Petersburg, Stuttgart, Marsylia
2017 (2) Sztokholm, Indian Wells M1000
2016 (2) Newport, Rotterdam
2015 (1) Halle
2014 (1) Tokio
2013 (2) Basel, Kuala Lumpur
2011 (3) WTF, Cincinnati M1000, Rzym M1000
2010 (2) Basel, Marsylia
2009 (4) WTF, Stuttgart, Wimbledon, Madryt M1000
2008 (1) WTF


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 30 paź 2016, 22:17 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2011, 15:40
Posty: 14746
Haha, ale osobniki się przypominają, nieźle. :D

COA wtedy w czołówce, teraz nawet nie blisko - to chyba mówi wszystko o przepaści w poziomie rozgrywek.

_________________
Tytuły (17):
2018: Brisbane, Quito, Indian Wells, Monte Carlo, Monachium, Roland Garros
2017: Auckland, Waszyngton, Shenzen
2015: Doha, Sydney, Houston, Roland Garros
2013: US Open
2012: Nicea
2011: Los Angeles, WTF Londyn
Wcześniej: Za słaba era, żeby coś wpisywać.

Finały (16):
2018: Halle
2017: Stuttgart
2016: Tokio, Shanghai, Bazylea
2015: Wiedeń, WTF Londyn
2014: Doha
2013: Cincinnati
2012: Monte Carlo, Roland Garros, Sztokholm
2011: Marsylia, Monte Carlo, Wimbledon, US Open
Wcześniej: Za słaba era, żeby coś wpisywać.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 30 paź 2016, 22:29 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2011, 22:04
Posty: 63042
Lokalizacja: Warszawa
LOL, ale pocisk po COA. :D

Najlepszy turniej MTT w historii, przeżyjmy to jeszcze raz.

Mistrz MTT US Open 2008:
[10]DUN I LOVE (SUI)

Finał:
Spoiler:


1/2 finału:
Spoiler:


1/4 finału:
Spoiler:


III runda:
Spoiler:


II runda:
Spoiler:


I runda:
Spoiler:

_________________
MTT - tytuły (17)
2017 (1) Cincinnati M1000
2016 (1) Sankt Petersburg
2015 (1) Rotterdam
2013 (3) Montreal M1000, Rzym M1000, Dubaj
2012 (1) Toronto M1000
2011 (4) Waszyngton, Belgrad, Miami M1000, San Jose
2010 (2) Wiedeń, Rotterdam
2009 (2) Szanghaj M1000, Eastbourne
2008 (2) US Open, Estoril


MTT - finały (21)
2018 (3) Sankt Petersburg, Stuttgart, Marsylia
2017 (2) Sztokholm, Indian Wells M1000
2016 (2) Newport, Rotterdam
2015 (1) Halle
2014 (1) Tokio
2013 (2) Basel, Kuala Lumpur
2011 (3) WTF, Cincinnati M1000, Rzym M1000
2010 (2) Basel, Marsylia
2009 (4) WTF, Stuttgart, Wimbledon, Madryt M1000
2008 (1) WTF


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 30 paź 2016, 22:33 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2011, 15:40
Posty: 14746
Widzu w półfinale to jak bye.

_________________
Tytuły (17):
2018: Brisbane, Quito, Indian Wells, Monte Carlo, Monachium, Roland Garros
2017: Auckland, Waszyngton, Shenzen
2015: Doha, Sydney, Houston, Roland Garros
2013: US Open
2012: Nicea
2011: Los Angeles, WTF Londyn
Wcześniej: Za słaba era, żeby coś wpisywać.

Finały (16):
2018: Halle
2017: Stuttgart
2016: Tokio, Shanghai, Bazylea
2015: Wiedeń, WTF Londyn
2014: Doha
2013: Cincinnati
2012: Monte Carlo, Roland Garros, Sztokholm
2011: Marsylia, Monte Carlo, Wimbledon, US Open
Wcześniej: Za słaba era, żeby coś wpisywać.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 30 paź 2016, 22:33 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2011, 1:34
Posty: 23693
DUN I LOVE pisze:
I runda:
gosea def. federer2 w/o
Kajtek (ESP) def. Emanuel89 w/o
xRobertx - LL (FRA) (obustronne walkowery)
Woodies_Fan - Misiek_16 (obustronne walkowery)
GosiAss (SUI) def. Safira (RUS) w/o
Hewitt_Fan (AUS) def. Irwin w/o

Nie dziwię się, że po tym zaprzestałeś podawania jakichkolwiek wyników z tego turnieju...

_________________
MTT bilans finałów (9-14)
W: Queen's Club 13, Monte Carlo 14, Australian Open 15, Nottingham 15, Chennai 16, Rio de Janeiro 17, Wiedeń 17, Acapulco 18, Madryt 18
F: Auckland 14, Miami 14, Roland Garros 14, Waszyngton 14, World Tour Finals 14, Rio de Janeiro 15, US Open 15, Estoril 16, Pekin 17, Rio de Janeiro 18, Monte Carlo 18, Rzym 18, Lyon 18, Metz 18


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 30 paź 2016, 22:38 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2011, 22:04
Posty: 63042
Lokalizacja: Warszawa
Raddcik chyba prowadził.

_________________
MTT - tytuły (17)
2017 (1) Cincinnati M1000
2016 (1) Sankt Petersburg
2015 (1) Rotterdam
2013 (3) Montreal M1000, Rzym M1000, Dubaj
2012 (1) Toronto M1000
2011 (4) Waszyngton, Belgrad, Miami M1000, San Jose
2010 (2) Wiedeń, Rotterdam
2009 (2) Szanghaj M1000, Eastbourne
2008 (2) US Open, Estoril


MTT - finały (21)
2018 (3) Sankt Petersburg, Stuttgart, Marsylia
2017 (2) Sztokholm, Indian Wells M1000
2016 (2) Newport, Rotterdam
2015 (1) Halle
2014 (1) Tokio
2013 (2) Basel, Kuala Lumpur
2011 (3) WTF, Cincinnati M1000, Rzym M1000
2010 (2) Basel, Marsylia
2009 (4) WTF, Stuttgart, Wimbledon, Madryt M1000
2008 (1) WTF


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 30 paź 2016, 22:46 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2011, 1:34
Posty: 23693
A tak w ogóle, kiedy wpadliście, że mecz tenisowy kończy się jakimś wynikiem?

_________________
MTT bilans finałów (9-14)
W: Queen's Club 13, Monte Carlo 14, Australian Open 15, Nottingham 15, Chennai 16, Rio de Janeiro 17, Wiedeń 17, Acapulco 18, Madryt 18
F: Auckland 14, Miami 14, Roland Garros 14, Waszyngton 14, World Tour Finals 14, Rio de Janeiro 15, US Open 15, Estoril 16, Pekin 17, Rio de Janeiro 18, Monte Carlo 18, Rzym 18, Lyon 18, Metz 18


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 30 paź 2016, 22:49 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2011, 22:04
Posty: 63042
Lokalizacja: Warszawa
Barty - finały z Grandslama:
Madryt 08 (porażka do Morgensterna)
Basel 08 (porażka do Aś)

Kolejne - od 2009 - możesz ogarnąć na pun.pl

Mario pisze:
A tak w ogóle, kiedy wpadliście, że mecz tenisowy kończy się jakimś wynikiem?


Jakoś po założeniu mtenis. Po przeprowadzce z Grandslama postanowiłem wprowadzić większy profesjonalizm w tej grze (tam był straszny chaos organizacyjny).

_________________
MTT - tytuły (17)
2017 (1) Cincinnati M1000
2016 (1) Sankt Petersburg
2015 (1) Rotterdam
2013 (3) Montreal M1000, Rzym M1000, Dubaj
2012 (1) Toronto M1000
2011 (4) Waszyngton, Belgrad, Miami M1000, San Jose
2010 (2) Wiedeń, Rotterdam
2009 (2) Szanghaj M1000, Eastbourne
2008 (2) US Open, Estoril


MTT - finały (21)
2018 (3) Sankt Petersburg, Stuttgart, Marsylia
2017 (2) Sztokholm, Indian Wells M1000
2016 (2) Newport, Rotterdam
2015 (1) Halle
2014 (1) Tokio
2013 (2) Basel, Kuala Lumpur
2011 (3) WTF, Cincinnati M1000, Rzym M1000
2010 (2) Basel, Marsylia
2009 (4) WTF, Stuttgart, Wimbledon, Madryt M1000
2008 (1) WTF


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 31 paź 2016, 12:26 
Offline

Rejestracja: 24 lut 2013, 8:08
Posty: 811
Teraz poziom gry jest wyższy ale za to grających jest mniej. Kiedyś grano jeden turniej w tygodniu i jeszcze przez P.W. Więc wydaje mi się ze obecnie jest łatwiej wygrać turniej MTT niż dawniej, a rok 2008 to był sezon dziewiczy w tej grze. Nawet nie ma sensu porównywać go z dzisiejszymi wynikami.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 31 paź 2016, 14:44 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2011, 22:04
Posty: 63042
Lokalizacja: Warszawa
Azi, Ty grałeś od początku? Pytam, bo jakoś nie kojarzę nicka. ;-)

_________________
MTT - tytuły (17)
2017 (1) Cincinnati M1000
2016 (1) Sankt Petersburg
2015 (1) Rotterdam
2013 (3) Montreal M1000, Rzym M1000, Dubaj
2012 (1) Toronto M1000
2011 (4) Waszyngton, Belgrad, Miami M1000, San Jose
2010 (2) Wiedeń, Rotterdam
2009 (2) Szanghaj M1000, Eastbourne
2008 (2) US Open, Estoril


MTT - finały (21)
2018 (3) Sankt Petersburg, Stuttgart, Marsylia
2017 (2) Sztokholm, Indian Wells M1000
2016 (2) Newport, Rotterdam
2015 (1) Halle
2014 (1) Tokio
2013 (2) Basel, Kuala Lumpur
2011 (3) WTF, Cincinnati M1000, Rzym M1000
2010 (2) Basel, Marsylia
2009 (4) WTF, Stuttgart, Wimbledon, Madryt M1000
2008 (1) WTF


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 31 paź 2016, 15:18 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2011, 22:47
Posty: 2351
Barty pisze:
COA wtedy w czołówce, teraz nawet nie blisko - to chyba mówi wszystko o przepaści w poziomie rozgrywek.
Może dlatego, że pamiętałem o każdym turnieju i miałem czas i chęć czekać o odpowiednich godzinach na wysłanie typów. Swoją drogą, z Twoich ust cokolwiek na mój temat w tej grze brzmi dość śmiesznie. Ale rozumiem, trzeba było się strzepać za tą 22;14.
DUN I LOVE pisze:
LOL, ale pocisk po COA. :D
Karuzela śmiechu prawie taka, jak gdy "przegrywałem" finał Pekinu.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 31 paź 2016, 15:37 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2011, 1:34
Posty: 23693
Wiadomo uogólniam, może kogoś tym krzywdzę, ale liczę na dystans, bo to jednak zabawa jest.

Z moich obserwacji wynika, że kiedyś było mnóstwo walkowerów, często nawet obustronnych, ludzi nie do końca ogarniających zasady, typujących sercem, a nie rozumem. Sytuacja normalna dla rozwijających się gier, więc i sukcesy dużo łatwiej.

Można mówić o większej liczbie uczestników, braku turniejów w których startuje 12-16 zawodników, ale jak dla mnie wygranie przykładowego Wiednia dziś, a więc w sytuacji kiedy wszyscy są sprytni, walkowery zdarzają się bardzo rzadko, większość cwanych zagrywek albo jest znana albo została zlikwidowana (limit zmiany typów, brak możliwości wybrania sobie meczu z gwiazdką), jest dużo trudniejsze niż kiedyś.

To w dużej mierze gra losowa, dlatego nie zawsze najlepsi wygrywają, ale jednak są zawodnicy lepsi i gorsi. Dziś ta różnica jest jednak dużo mniejsza niż na początku tych rozgrywek, stawka jest bardziej wyrównana i przede wszystkim brakuje typków grających dla zabawy - bez znajomości zasad, typująca raz na 4 turnieje.

_________________
MTT bilans finałów (9-14)
W: Queen's Club 13, Monte Carlo 14, Australian Open 15, Nottingham 15, Chennai 16, Rio de Janeiro 17, Wiedeń 17, Acapulco 18, Madryt 18
F: Auckland 14, Miami 14, Roland Garros 14, Waszyngton 14, World Tour Finals 14, Rio de Janeiro 15, US Open 15, Estoril 16, Pekin 17, Rio de Janeiro 18, Monte Carlo 18, Rzym 18, Lyon 18, Metz 18


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 31 paź 2016, 15:40 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2011, 22:04
Posty: 63042
Lokalizacja: Warszawa
O co chodzi z tą 22:14? :D

_________________
MTT - tytuły (17)
2017 (1) Cincinnati M1000
2016 (1) Sankt Petersburg
2015 (1) Rotterdam
2013 (3) Montreal M1000, Rzym M1000, Dubaj
2012 (1) Toronto M1000
2011 (4) Waszyngton, Belgrad, Miami M1000, San Jose
2010 (2) Wiedeń, Rotterdam
2009 (2) Szanghaj M1000, Eastbourne
2008 (2) US Open, Estoril


MTT - finały (21)
2018 (3) Sankt Petersburg, Stuttgart, Marsylia
2017 (2) Sztokholm, Indian Wells M1000
2016 (2) Newport, Rotterdam
2015 (1) Halle
2014 (1) Tokio
2013 (2) Basel, Kuala Lumpur
2011 (3) WTF, Cincinnati M1000, Rzym M1000
2010 (2) Basel, Marsylia
2009 (4) WTF, Stuttgart, Wimbledon, Madryt M1000
2008 (1) WTF


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 31 paź 2016, 15:41 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2011, 1:34
Posty: 23693
Prawie 17 h na wytypowanie to za mało.

_________________
MTT bilans finałów (9-14)
W: Queen's Club 13, Monte Carlo 14, Australian Open 15, Nottingham 15, Chennai 16, Rio de Janeiro 17, Wiedeń 17, Acapulco 18, Madryt 18
F: Auckland 14, Miami 14, Roland Garros 14, Waszyngton 14, World Tour Finals 14, Rio de Janeiro 15, US Open 15, Estoril 16, Pekin 17, Rio de Janeiro 18, Monte Carlo 18, Rzym 18, Lyon 18, Metz 18


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna

Strefa czasowa UTC+2godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  
POWERED_BY