mtenis.com.pl

mtenis.com.pl

Forum tenisowe ATP
Dzisiaj jest 25 lis 2017, 3:02

Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2381 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 116, 117, 118, 119, 120  Następna
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 12 wrz 2016, 13:59 
Offline

Rejestracja: 15 lip 2011, 16:13
Posty: 13291
To był po prostu normalny Djokovic, który z topowymi rywalami częściej przegrywał, niż wygrywał. Sezon 2011 to była życiowa forma Serba, 2015 - połączenie dobrej formy z brakiem konkurencji, która się zestarzała/połamała/okazała straconym pokoleniem. Gdyby poziom był wyższy, można by mieć nadzieję, że sytuacja znów wróci do normy i Novak będzie wygrywał tego jednego Szlema rocznie, albo i nie. Niestety, przy obecnym poziomie rozgrywek...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 12 wrz 2016, 14:14 
Offline

Rejestracja: 16 sie 2012, 21:28
Posty: 5619
Dobra panowie, ostatni raz z wami gadam, bo pamiętacie wszystko, a mi się tego sprawdzać nie chcę. Facet ma 11-1 od USO 2013, nie zawsze będąc w jakieś świetnej formie, czy to nie świadczy o zdominowaniu gościa psychicznie? W międzyczasie był wspomniany Rg przez Mario, czy to był ten RG gdzie pogoda i przełożenie finału na poniedziałek przy stanie 1:1 spowodowała ze Hiszpan tego WSa wyszerpał?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 12 wrz 2016, 14:17 
Offline
Moderator

Rejestracja: 03 sie 2011, 0:34
Posty: 21397
Nie, ten był w 2012. 2014 to dobry początek i później zjazd. Warunki na korcie takie sobie, bo jednak upał był.

_________________
MTT bilans finałów (7-9)
W: Queen's Club 13, Monte Carlo 14, Australian Open 15, Nottingham 15, Chennai 16, Rio de Janeiro 17, Wiedeń 17
F: Auckland 14, Miami 14, Roland Garros 14, Waszyngton 14, World Tour Finals 14, Rio de Janeiro 15, US Open 15, Estoril 16, Pekin 17


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 12 wrz 2016, 14:30 
Offline

Rejestracja: 16 sie 2012, 21:28
Posty: 5619
A wiec Novak gnębi go dłużej niż mi się wydawało. Siła wyparcia;)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 12 wrz 2016, 14:32 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2011, 21:04
Posty: 51420
Lokalizacja: Warszawa
Nie martw się Hank, zniszczysz ich w piłce (np. jak Mario napisze, że CR stoi ponad Messim).

_________________
MTT - tytuły (17)
2017 (1) Cincinnati M1000
2016 (1) Sankt Petersburg
2015 (1) Rotterdam
2013 (3) Montreal M1000, Rzym M1000, Dubaj
2012 (1) Toronto M1000
2011 (4) Waszyngton, Belgrad, Miami M1000, San Jose
2010 (2) Wiedeń, Rotterdam
2009 (2) Szanghaj M1000, Eastbourne
2008 (2) US Open, Estoril


MTT - finały (18)
2017 (2) Sztokholm, Indian Wells M1000
2016 (2) Newport, Rotterdam
2015 (1) Halle
2014 (1) Tokio
2013 (2) Basel, Kuala Lumpur
2011 (3) WTF, Cincinnati M1000, Rzym M1000
2010 (2) Basel, Marsylia
2009 (4) WTF, Stuttgart, Wimbledon, Madryt M1000
2008 (1) WTF


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 12 wrz 2016, 14:50 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2014, 23:50
Posty: 4631
Stan uratował moje zainteresowanie dyscypliną. Postanowiłem sobie, że w przypadku wygranej Novaka robię sobie przerwę do momentu gdy zło przestanie wygrywać szlemy.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 12 wrz 2016, 14:58 
Offline

Rejestracja: 15 lip 2011, 16:13
Posty: 13291
Del Fed pisze:
Każdy przegrany Szlem może być na wagę złota.


:D


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 12 wrz 2016, 15:00 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2011, 21:04
Posty: 51420
Lokalizacja: Warszawa
Trzeba przyznać, że Del Fed ma na koncie kilka wypowiedzi, początków absurdalnych, ale po czasie bardzo trafnych. :ok:

_________________
MTT - tytuły (17)
2017 (1) Cincinnati M1000
2016 (1) Sankt Petersburg
2015 (1) Rotterdam
2013 (3) Montreal M1000, Rzym M1000, Dubaj
2012 (1) Toronto M1000
2011 (4) Waszyngton, Belgrad, Miami M1000, San Jose
2010 (2) Wiedeń, Rotterdam
2009 (2) Szanghaj M1000, Eastbourne
2008 (2) US Open, Estoril


MTT - finały (18)
2017 (2) Sztokholm, Indian Wells M1000
2016 (2) Newport, Rotterdam
2015 (1) Halle
2014 (1) Tokio
2013 (2) Basel, Kuala Lumpur
2011 (3) WTF, Cincinnati M1000, Rzym M1000
2010 (2) Basel, Marsylia
2009 (4) WTF, Stuttgart, Wimbledon, Madryt M1000
2008 (1) WTF


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 12 wrz 2016, 15:28 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 mar 2013, 14:02
Posty: 2453
Emu pisze:
Stan uratował moje zainteresowanie dyscypliną.


Szkoda.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 12 wrz 2016, 15:44 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 wrz 2011, 17:07
Posty: 1865
Robertinho pisze:
Gdyby poziom był wyższy, można by mieć nadzieję, że sytuacja znów wróci do normy i Novak będzie wygrywał tego jednego Szlema rocznie, albo i nie. Niestety, przy obecnym poziomie rozgrywek...

To mnie właśnie bardzo martwi. Federer i Nadal nie stanowią już zagrożenia dla Serba jak choćby w 2012 roku, kiedy to potrafili go odprawić. Nawet w 2013 było z tym o wiele gorzej. O Murray'u szkoda nawet zaczynać. Dość powiedzieć, od dwóch lat nikt z bywalców 'Top 4' nie wygrał z nim w meczu best-of-5, to jest bardzo wymowne. No więc zostaje ten Staś, Delpo i może paru innych, którzy mocno uderzają i nie mają głowy Berdycha czy innego Dimitrova.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 12 wrz 2016, 16:03 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2015, 14:23
Posty: 174
The Djoker pisze:
Ile mam jeszcze znosic wiadra pomyj na idola?! Nie mam juz sily i nie chce. Poddaje sie.

Chyba sobie kpisz, chcesz mnie tu zostawić samego? zresztą Nole raczej nie byłby dumny z takiego podejścia :D


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 12 wrz 2016, 16:45 
Offline

Rejestracja: 16 sie 2012, 21:28
Posty: 5619
DUN I LOVE pisze:
Nie martw się Hank, zniszczysz ich w piłce (np. jak Mario napisze, że CR stoi ponad Messim).

Kiedyś bym był pierwszy żeby zbić z nim piątkę. I generalnie zgadzam się że Messi to zakała, ale z racji że mam już te 28 wiosen i powinienem być poważny, to obiektywnie nie mogę nic złego na Argentyńczyka napisać.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 12 wrz 2016, 17:28 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sty 2015, 11:04
Posty: 11397

_________________
MTT - Tytuły (13)
2015: Tokio
2016: Rio de Janeiro, Indian Wells, Waszyngton, Chengdu, WTF
2017: Doha, Sydney, Dubaj, Miami, Marrakesz, Estoril, s-Hertogenbosch

MTT - Finały (7)
2015: Kuala Lumpur
2016: Queens, Sankt Petersburg
2017: Waszyngton, Winston-Salem, US Open, Sankt Petersburg


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 12 wrz 2016, 20:33 
Offline

Rejestracja: 14 wrz 2011, 20:24
Posty: 31
Jako kibic Rogera cieszę się, że wygrał Staś i to po pięknym meczu (obok Nadala z Pouillem najlepszy mecz tej edycji). Będziemy się dzięki temu dłużej cieszyć pogonią za Rogerem w ilości GS. No i zrozumiałe, że nie kibicuję Serbowi jeśli chodzi o tytuły. Natomiast lubię jego poczucie humoru, szanuję jako zawodnika, a w dziękowaniu przeciwnikowi po porażce jest dla mnie mistrzem (obok pewnego Francuza, który mnie tu baaaardzo zawiódł). Do kolegów fachowców: czy Roger z Novakiem się nie lubią, nie pogawędzą, jak się przypadkowo spotkają, czy tylko ich otoczenie jest do siebie wrogo nastawione?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 13 wrz 2016, 17:26 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2011, 21:04
Posty: 51420
Lokalizacja: Warszawa
Krzymo pisze:
Do kolegów fachowców: czy Roger z Novakiem się nie lubią, nie pogawędzą, jak się przypadkowo spotkają, czy tylko ich otoczenie jest do siebie wrogo nastawione?


Fachowa wiedza raczej tu nie pomoże. ;-)

_________________
MTT - tytuły (17)
2017 (1) Cincinnati M1000
2016 (1) Sankt Petersburg
2015 (1) Rotterdam
2013 (3) Montreal M1000, Rzym M1000, Dubaj
2012 (1) Toronto M1000
2011 (4) Waszyngton, Belgrad, Miami M1000, San Jose
2010 (2) Wiedeń, Rotterdam
2009 (2) Szanghaj M1000, Eastbourne
2008 (2) US Open, Estoril


MTT - finały (18)
2017 (2) Sztokholm, Indian Wells M1000
2016 (2) Newport, Rotterdam
2015 (1) Halle
2014 (1) Tokio
2013 (2) Basel, Kuala Lumpur
2011 (3) WTF, Cincinnati M1000, Rzym M1000
2010 (2) Basel, Marsylia
2009 (4) WTF, Stuttgart, Wimbledon, Madryt M1000
2008 (1) WTF


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 13 wrz 2016, 17:32 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sty 2015, 11:04
Posty: 11397

_________________
MTT - Tytuły (13)
2015: Tokio
2016: Rio de Janeiro, Indian Wells, Waszyngton, Chengdu, WTF
2017: Doha, Sydney, Dubaj, Miami, Marrakesz, Estoril, s-Hertogenbosch

MTT - Finały (7)
2015: Kuala Lumpur
2016: Queens, Sankt Petersburg
2017: Waszyngton, Winston-Salem, US Open, Sankt Petersburg


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 13 wrz 2016, 17:33 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sty 2015, 11:04
Posty: 11397

_________________
MTT - Tytuły (13)
2015: Tokio
2016: Rio de Janeiro, Indian Wells, Waszyngton, Chengdu, WTF
2017: Doha, Sydney, Dubaj, Miami, Marrakesz, Estoril, s-Hertogenbosch

MTT - Finały (7)
2015: Kuala Lumpur
2016: Queens, Sankt Petersburg
2017: Waszyngton, Winston-Salem, US Open, Sankt Petersburg


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 13 wrz 2016, 17:33 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2011, 21:04
Posty: 51420
Lokalizacja: Warszawa
Ma ten Staszek poczucie humoru. :D

Cytuj:
Q. You remember the last year Novak Djokovic beat Roger Federer in the final of this tournament. How did you face him today? Any chance to chat Roger about how to, you know --
STAN WAWRINKA: To lose?

_________________
MTT - tytuły (17)
2017 (1) Cincinnati M1000
2016 (1) Sankt Petersburg
2015 (1) Rotterdam
2013 (3) Montreal M1000, Rzym M1000, Dubaj
2012 (1) Toronto M1000
2011 (4) Waszyngton, Belgrad, Miami M1000, San Jose
2010 (2) Wiedeń, Rotterdam
2009 (2) Szanghaj M1000, Eastbourne
2008 (2) US Open, Estoril


MTT - finały (18)
2017 (2) Sztokholm, Indian Wells M1000
2016 (2) Newport, Rotterdam
2015 (1) Halle
2014 (1) Tokio
2013 (2) Basel, Kuala Lumpur
2011 (3) WTF, Cincinnati M1000, Rzym M1000
2010 (2) Basel, Marsylia
2009 (4) WTF, Stuttgart, Wimbledon, Madryt M1000
2008 (1) WTF


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 13 wrz 2016, 17:54 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lis 2012, 14:35
Posty: 4503
DUN I LOVE pisze:
Trzeba przyznać, że Del Fed ma na koncie kilka wypowiedzi, początków absurdalnych, ale po czasie bardzo trafnych. :ok:


Sam jesteś k...absurdalny. :D

Gratulacje dla Stanisława, ale on ze 3 Szlemami musi wywoływać mieszane uczucia u zawodników, którzy znaczyli coś w tenisie, ale nie mieli szczęścia grania w ZET. Triumf zupełnie niespodziewany. Szwajcar do tej pory miał w zwyczaju dawać znaki dymne odnośnie swojej dyspozycji, może nie do końca rozczytane we właściwym miejscu i czasie, ale jednak. AO14 - AO 13. RG 15 - MC 14, mecz z Nadalem w Rzymie.
A tutaj? Obrona meczowych z Evansem, wożenie się na lekkim farcie na RG i ten koszmarny mecz z Nishikorim w Cincy, który intuicyjnie nakazywał nie robić sobie nadzei co do Szwajcara. Było to wszystko o tyle dziwne, że w poprzednich triumfach wielkoszlemowych Stan koksił od początku z krótkimi przerwami, a tu zachował się jak Niemcy w piłkę w latach 90-tych. (często) Albo dawni Włosi.

Trochę ambiwalentne uczucia są po tym finale, no bo tak: z jednej strony wiemy, że nikt nie jest niezniszczalny, Djoko również. Z drugiej strony samo nasuwa się pytanie - Wawa "how many times".
Z jednej strony Serb może przytankować tej jesieni w halach, będąc zniechęconym, ale z drugiej, to może oznaczać hugenocki atak na Szlemy w 2017. Kto wie, być może ostatnim sezonie, gdzie Nole będzie w stanie wyraźnie zdominować resztę stawki.Widzę to tak, że Mastersy pójdą w odstawkę i tak się zroobi luźniej. Słaby mecz z Querreyem - jest. Cud w Rio - jest. Odrestaurowanie Wawrinki jako sensacja XXI wieku jest, czy limit nie został, aby wykorzystany na kolejny sezon? :P O ile przez ostatnie lata trzeba było się martwić, że USO od AO oddziela długi czas, to teraz trzeba się będzie tak pocieszać...:)

_________________
Dopóki żyjesz i się nie poddajesz, wszystko jest możliwe .#JMDP2016

Grisza, Grisza, co z Ciebie wyrośnie? Gruszki na wierzbie czy śliwki na sośnie?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 13 wrz 2016, 18:10 
Offline
Moderator

Rejestracja: 03 sie 2011, 0:34
Posty: 21397
Del Fed pisze:
Gratulacje dla Stanisława, ale on ze 3 Szlemami musi wywoływać mieszane uczucia u zawodników, którzy znaczyli coś w tenisie, ale nie mieli szczęścia grania w ZET.

Też miałem podobne myśli, ale nie chciałem psuć fajnej atmosfery...

_________________
MTT bilans finałów (7-9)
W: Queen's Club 13, Monte Carlo 14, Australian Open 15, Nottingham 15, Chennai 16, Rio de Janeiro 17, Wiedeń 17
F: Auckland 14, Miami 14, Roland Garros 14, Waszyngton 14, World Tour Finals 14, Rio de Janeiro 15, US Open 15, Estoril 16, Pekin 17


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2381 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 116, 117, 118, 119, 120  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  
POWERED_BY