mtenis.com.pl

mtenis.com.pl

Forum tenisowe ATP
Dzisiaj jest 20 lis 2017, 0:54

Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1896 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 91, 92, 93, 94, 95  Następna
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 10 lip 2016, 16:58 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 9:08
Posty: 14006
Emu pisze:
Tie breaki w tym spotkaniu w wykonaniu Raonica to jest porażka.
Niestety, ale przynajmniej do dwóch dociągnął. Nie spodziewałem się, że aż tyle ugra.

_________________
http://www.sportowefakty.pl/tenis

MTT career highlights (13-7):

2017: WTF (W), Sztokholm (W), Hamburg (W), Stuttgart (W), Acapulco (W);
2016: WTF (F), Basel (F), Cincinnati (W), Roland Garros (F), Marsylia (W), Doha (W);
2015: WTF (W), Basel (W), Winston-Salem (W), Hamburg (W), Wimbledon (F), Stuttgart (W), Monte Carlo (F), Indian Wells (F);
2014: Halle (F)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 10 lip 2016, 17:00 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2012, 18:54
Posty: 6297
:ok:

_________________
GOLDEN ERA OF TENNIS


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 10 lip 2016, 17:00 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lis 2012, 14:35
Posty: 4498
Nigdy wcześniej tak zacięty mecz, nie był tak bardzo wyzuty z emocji. I chyba już nie będzie. Oby nie było takich w każdym razie.

_________________
Dopóki żyjesz i się nie poddajesz, wszystko jest możliwe .#JMDP2016

Grisza, Grisza, co z Ciebie wyrośnie? Gruszki na wierzbie czy śliwki na sośnie?


Ostatnio zmieniony 10 lip 2016, 17:02 przez Del Fed, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 10 lip 2016, 17:00 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2011, 16:26
Posty: 8001
Lokalizacja: Bydgoszcz
Brawo Murray. :brawo: Mecz strasznie przewidywalny i nudny.

_________________
MTT.
W:Davis Cup 2010, Monte Carlo 2011, Rzym 2011, Szanghaj 2011, Rotterdam 2012-2013, Brisbane 2015, Montreal 2015, Australian Open 2016, Lyon 2017.
F:Hamburg 2010, Moskwa 2010, Doha 2011, Rotterdam 2011, Sztokholm 2011, Toronto 2012, Winston Salem 2013, Rzym 2014, Sankt Petersburg 2015, Atlanta 2016, Halle 2017, Basel 2017.

Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą!
C'mon!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 10 lip 2016, 17:03 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2014, 23:50
Posty: 4623
W tamtym sezonie Andy zgasł fizycznie po Toronto, ciekawe ile wytrzyma w tym roku? Myślę, że po US Open nastąpi zjazd u Szkota, a może nawet wcześniej się posypie bo gra więcej niż rok temu.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 10 lip 2016, 17:06 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2014, 20:45
Posty: 10243
Znakomicie zagrał dziś Murray. Cały mecz zachowywał spokój i precyzyjnie punktował rywala. Serwował na doskonałych procentach, a returnował jeszcze lepiej. To jak oddawał niektóre bomby Raonica musi robić wrażenie. Do tego bardzo dobrze mijał i był po prostu lepszy. Dziś jest Jego dzień, więc nie będę wypominać ile z tego pokazuje z fabsterami. Jest mistrzem Wimbledonu i jak najbardziej prezentował się jak mistrz, brawo !

Raon zagrał średnio, ale i tak zrobił krok do przodu poprzez samą obecność w finale. Sporo pograł wcześniej i to też miało znaczenie. Murray to dla Niego wybitnie niekorzystny match-up, więcej nie dało się zrobić, trudno, dobre i to.

_________________
“I doubt about myself, I think the doubts are good in life. The people who don’t have doubts I think only two things: arrogance or not intelligence.”

"When these kind of matches happen you suffer, but I really enjoy these moments. I really enjoy suffering, because what's harder is when I am in Mallorca last year and I had to watch these kind of matches on the TV."


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 10 lip 2016, 17:12 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2014, 23:50
Posty: 4623
Nie obraziłbym się jakby Murray powstrzymał Novaka w Nowy Jorku gdzie Serb wygląda zazwyczaj przeciętnie by nie powiedzieć słabo. Po tylu latach zauważyłem, że przed dwoma rr w nazwisku Szkota nie ma a. :facepalm:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 10 lip 2016, 17:12 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 9:08
Posty: 14006
Cieszę się, że wygrał. Mam słabość do tego frustrata.

A teraz poważne pytanie -- kiedy wraca Rafa?

Emu pisze:
Nie obraziłbym się jakby Murray powstrzymał Novaka w Nowy Jorku gdzie Serb wygląda zazwyczaj przeciętnie by nie powiedzieć słabo. Po tylu latach zauważyłem, że przed dwoma rr w nazwisku Szkota nie ma a. :facepalm:
Mam nadzieję, ze nie siądzie fizycznie. Dużo gra, dużo wygrywa w tym roku i jeszcze sporo pykania przed nim...

_________________
http://www.sportowefakty.pl/tenis

MTT career highlights (13-7):

2017: WTF (W), Sztokholm (W), Hamburg (W), Stuttgart (W), Acapulco (W);
2016: WTF (F), Basel (F), Cincinnati (W), Roland Garros (F), Marsylia (W), Doha (W);
2015: WTF (W), Basel (W), Winston-Salem (W), Hamburg (W), Wimbledon (F), Stuttgart (W), Monte Carlo (F), Indian Wells (F);
2014: Halle (F)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 10 lip 2016, 17:15 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2014, 20:45
Posty: 10243
robpal pisze:
Cieszę się, że wygrał. Mam słabość do tego frustrata.

A teraz poważne pytanie -- kiedy wraca Rafa?


Ja też jakoś tak do końca nie umiem ganić Szkota, a Jego wygrywanie mi nie przeszkadza. Pokazał, że potrafi naprawdę fajnie grać, a do tego nie jest ani Fedem ani Djokiem a to dwa potężne plusy :D.

Rafa ma zagrać w Kanadzie, wstępnie.

_________________
“I doubt about myself, I think the doubts are good in life. The people who don’t have doubts I think only two things: arrogance or not intelligence.”

"When these kind of matches happen you suffer, but I really enjoy these moments. I really enjoy suffering, because what's harder is when I am in Mallorca last year and I had to watch these kind of matches on the TV."


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 10 lip 2016, 17:15 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 9:08
Posty: 14006
Lucas pisze:
Rafa ma zagrać w Kanadzie, wstępnie.
Heh, brakuje mi Rafałka w choćby sensownej formie :o Rzadki widok w ostatnich latach.

_________________
http://www.sportowefakty.pl/tenis

MTT career highlights (13-7):

2017: WTF (W), Sztokholm (W), Hamburg (W), Stuttgart (W), Acapulco (W);
2016: WTF (F), Basel (F), Cincinnati (W), Roland Garros (F), Marsylia (W), Doha (W);
2015: WTF (W), Basel (W), Winston-Salem (W), Hamburg (W), Wimbledon (F), Stuttgart (W), Monte Carlo (F), Indian Wells (F);
2014: Halle (F)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 10 lip 2016, 17:20 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2014, 20:45
Posty: 10243
robpal pisze:
Heh, brakuje mi Rafałka w choćby sensownej formie :o Rzadki widok w ostatnich latach.[/quote]

To co grał na początku ziemnego w tym roku było ok. Fakt, ze Go brakuje, nawet nie ma kogo hejtować :D. Rafa ma zdolność generowania emocji, której trochę brakuje dzisiejszemu mistrzowi. Może okaże się, że warto było czekać i da Hiszpan kilka fajnych meczów latem. Na razie delektujmy sie sukcesem Andy`ego, sporo czasu mu zajęło zdobycie numeru 3 w gablocie, po 4 musi się sprężać nieco szybciej, bo nie zdąży :D.

_________________
“I doubt about myself, I think the doubts are good in life. The people who don’t have doubts I think only two things: arrogance or not intelligence.”

"When these kind of matches happen you suffer, but I really enjoy these moments. I really enjoy suffering, because what's harder is when I am in Mallorca last year and I had to watch these kind of matches on the TV."


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 10 lip 2016, 17:22 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 9:08
Posty: 14006
Ależ się delektuję, nawet sobie wrzuciłem szkockiego pasterza do awatara :o

_________________
http://www.sportowefakty.pl/tenis

MTT career highlights (13-7):

2017: WTF (W), Sztokholm (W), Hamburg (W), Stuttgart (W), Acapulco (W);
2016: WTF (F), Basel (F), Cincinnati (W), Roland Garros (F), Marsylia (W), Doha (W);
2015: WTF (W), Basel (W), Winston-Salem (W), Hamburg (W), Wimbledon (F), Stuttgart (W), Monte Carlo (F), Indian Wells (F);
2014: Halle (F)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 10 lip 2016, 17:24 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2013, 22:11
Posty: 892
Brawo Murray :ok:
Mnie dla odmiany finał się podobał. Odpocząłem przy nim psychicznie :]


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 10 lip 2016, 17:55 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2011, 16:26
Posty: 8001
Lokalizacja: Bydgoszcz
filip.g pisze:
Brawo Murray :ok:
Mnie dla odmiany finał się podobał. Odpocząłem przy nim psychicznie :]


W jaki sposób?

_________________
MTT.
W:Davis Cup 2010, Monte Carlo 2011, Rzym 2011, Szanghaj 2011, Rotterdam 2012-2013, Brisbane 2015, Montreal 2015, Australian Open 2016, Lyon 2017.
F:Hamburg 2010, Moskwa 2010, Doha 2011, Rotterdam 2011, Sztokholm 2011, Toronto 2012, Winston Salem 2013, Rzym 2014, Sankt Petersburg 2015, Atlanta 2016, Halle 2017, Basel 2017.

Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą!
C'mon!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 10 lip 2016, 18:53 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 wrz 2011, 17:07
Posty: 1859
Finał nudny, ale zwycięstwo Murraya jest OK. Nole Slama nie będzie i Serb musi się spiąć by go Szkocina nie minął w rankingu :D


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 10 lip 2016, 19:05 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2013, 22:11
Posty: 892
Lleyton pisze:
filip.g pisze:
Brawo Murray :ok:
Mnie dla odmiany finał się podobał. Odpocząłem przy nim psychicznie :]


W jaki sposób?

Obejrzałem na spokoju całkiem wyrównane (jak na trzysetówkę) spotkanie bez toczących się dyskusji w tle kto kogo i w czym wyprzedzi. Poza tym bardzo lubię Kanadyjczyka i z przyjemnością śledziłem jego wysęp w pierwszym wielkoszlemowym finale, w którym wg mnie wcale sobie wstydu nie przyniósł. Zwycięstwo Szkota zupełnie mnie nie boli, w sumie to lubię jak gospodarze mają okazję cieszyć się z triumfu swojego zawodnika.

Nie mogę się doczekać świeżego startu w ATP. Bez Nole, Feda Nadala i Murraya. Dopiero dzisiaj uświadomiłem sobie jak bardzo dwaj pierwsi wymienieni zohydzili mi ten turniej (a właściwie nie oni tylko cała napinka towarzysząca im).


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 10 lip 2016, 19:37 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2014, 23:50
Posty: 4623
Nadal z Rogerem nie wygrają już szlema, a zakończenie ich karier to kwestia dwóch sezonów. Szkot powinien obniżyć loty w następnym sezonie, a w 2018 zacznie zjazd do bazy. Najdłużej pomęczymy się z Novakiem, który jeszcze wymęczy trochę szlemów i pewnie do końca sezonu 2018 będzie jednym z głównych faworytów do końcowego zwycięstwa. Czasy ich dominacji nieuchronnie się kończą, a wtedy jak nie wyskoczy kolejny dominator zrobi się ciekawie. ;-)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 10 lip 2016, 19:58 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 cze 2016, 11:11
Posty: 323
Hmm, wynik zdaje się mówić, że dziś obyło się bez snucia się po korcie, wymachiwania ciągle rękami i przeklinania oraz tenisowej bezradności. Zraziłem się do Murka po dwóch ostatnich finałach, więc się specjalnie nie cieszę z jego wygranej, ale co mi tam, to dopiero jego 3 szlem przy 11 finałach.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 10 lip 2016, 23:06 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2011, 21:04
Posty: 51353
Lokalizacja: Warszawa
Nie ma co narzekać na tenis, naprawdę. Chociaż tutaj wygrał zawodnik, który od miesięcy najbardziej na szlema zasłużył (pomijając Djoko). Bardzo mozolnie budował formę Murray i 3 lata zajęło mu ponowne osiągnięcie poziomu wielkoszlemowego mistrzostwa.

Brawo!

_________________
MTT - tytuły (17)
2017 (1) Cincinnati M1000
2016 (1) Sankt Petersburg
2015 (1) Rotterdam
2013 (3) Montreal M1000, Rzym M1000, Dubaj
2012 (1) Toronto M1000
2011 (4) Waszyngton, Belgrad, Miami M1000, San Jose
2010 (2) Wiedeń, Rotterdam
2009 (2) Szanghaj M1000, Eastbourne
2008 (2) US Open, Estoril


MTT - finały (18)
2017 (2) Sztokholm, Indian Wells M1000
2016 (2) Newport, Rotterdam
2015 (1) Halle
2014 (1) Tokio
2013 (2) Basel, Kuala Lumpur
2011 (3) WTF, Cincinnati M1000, Rzym M1000
2010 (2) Basel, Marsylia
2009 (4) WTF, Stuttgart, Wimbledon, Madryt M1000
2008 (1) WTF


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 10 lip 2016, 23:36 
Offline

Rejestracja: 15 lip 2011, 16:13
Posty: 13288
Ja mu nie żałuję, niech wygra jeszcze USO/AO, a najlepiej oba.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1896 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 91, 92, 93, 94, 95  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
POWERED_BY