mtenis.com.pl

mtenis.com.pl

Forum tenisowe ATP
Dzisiaj jest 20 sie 2018, 0:46

Strefa czasowa UTC+2godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 374 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Następna
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 05 sie 2018, 3:23 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2012, 19:54
Posty: 7186
Nawet cztery MP miał.

Ma coś w sobie De Minaur, że ciężko mu nie kibicować, pomimo tego, że tenisowo nie moja bajka. Fajny mecz.

_________________
GOLDEN ERA OF TENNIS


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 05 sie 2018, 3:24 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2011, 22:04
Posty: 61004
Lokalizacja: Warszawa
Nom, masz racje. *6-2 miał Rosjanin.

E: Ale co oni grają. :o

_________________
MTT - tytuły (17)
2017 (1) Cincinnati M1000
2016 (1) Sankt Petersburg
2015 (1) Rotterdam
2013 (3) Montreal M1000, Rzym M1000, Dubaj
2012 (1) Toronto M1000
2011 (4) Waszyngton, Belgrad, Miami M1000, San Jose
2010 (2) Wiedeń, Rotterdam
2009 (2) Szanghaj M1000, Eastbourne
2008 (2) US Open, Estoril


MTT - finały (20)
2018 (2) Stuttgart, Marsylia
2017 (2) Sztokholm, Indian Wells M1000
2016 (2) Newport, Rotterdam
2015 (1) Halle
2014 (1) Tokio
2013 (2) Basel, Kuala Lumpur
2011 (3) WTF, Cincinnati M1000, Rzym M1000
2010 (2) Basel, Marsylia
2009 (4) WTF, Stuttgart, Wimbledon, Madryt M1000
2008 (1) WTF


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 05 sie 2018, 7:16 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2011, 19:17
Posty: 4392
Średnia wieku nie wzięła się z powietrza, to jest efekt zapaści pokoleniowej. W tej chwili mamy na scenie ludzi urodzonych w okolicach przełomu wieków i stare raczyska. A za 15 lat pewnie nikt nie będzie pamiętał, że tacy ludzie jak Dmitrij, Raonić czy Nishikori w ogóle grali w tenisa.

_________________
"Mój bratanek ma ładniejszą narzeczoną od Rogera" Toni Nadal


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 05 sie 2018, 10:25 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sty 2015, 12:04
Posty: 20563
Oby tylko finał nie skończył się w dwóch krótkich setach.
Spoiler:

_________________
MTT - Tytuły (14)
2015: Tokio
2016: Rio de Janeiro, Indian Wells, Waszyngton, Chengdu, WTF
2017: Doha, Sydney, Dubaj, Miami, Marrakesz, Estoril, s-Hertogenbosch
2018: Barcelona


MTT - Finały (10)
2015: Kuala Lumpur
2016: Queens, Sankt Petersburg
2017: Waszyngton, Winston-Salem, US Open, Sankt Petersburg, WTF
2018: Doha, Miami


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 05 sie 2018, 10:29 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sty 2015, 12:04
Posty: 20563
CITI OPEN

ObrazekObrazek

Waszyngton - wyniki 1/2 finału:

[1] Alexander Zverev (GER) d. [10] Stefanos Tsitsipas (GRE) 6-2 6-4

Alex De Minaur (AUS) d. [16] Andriej Rubliow (RUS) 5-7 7-6(6) 6-4

_________________
MTT - Tytuły (14)
2015: Tokio
2016: Rio de Janeiro, Indian Wells, Waszyngton, Chengdu, WTF
2017: Doha, Sydney, Dubaj, Miami, Marrakesz, Estoril, s-Hertogenbosch
2018: Barcelona


MTT - Finały (10)
2015: Kuala Lumpur
2016: Queens, Sankt Petersburg
2017: Waszyngton, Winston-Salem, US Open, Sankt Petersburg, WTF
2018: Doha, Miami


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 05 sie 2018, 10:30 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sty 2015, 12:04
Posty: 20563
CITI OPEN

ObrazekObrazek

Waszyngton - finał:

[1] Alexander Zverev (GER) vs Alex De Minaur (AUS)

_________________
MTT - Tytuły (14)
2015: Tokio
2016: Rio de Janeiro, Indian Wells, Waszyngton, Chengdu, WTF
2017: Doha, Sydney, Dubaj, Miami, Marrakesz, Estoril, s-Hertogenbosch
2018: Barcelona


MTT - Finały (10)
2015: Kuala Lumpur
2016: Queens, Sankt Petersburg
2017: Waszyngton, Winston-Salem, US Open, Sankt Petersburg, WTF
2018: Doha, Miami


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 05 sie 2018, 10:39 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sty 2015, 12:04
Posty: 20563
CITI OPEN

ObrazekObrazek

Plan gier na niedzielę

Stadium - start o 18:30:
Mike Bryan/Edouard Roger-Vasselin (USA/FRA) vs [4] Jamie Murray/Bruno Soares (GBR/BRA)

Nie przed 21:
[1] Alexander Zverev (GER) vs. Alex de Minaur (AUS)

_________________
MTT - Tytuły (14)
2015: Tokio
2016: Rio de Janeiro, Indian Wells, Waszyngton, Chengdu, WTF
2017: Doha, Sydney, Dubaj, Miami, Marrakesz, Estoril, s-Hertogenbosch
2018: Barcelona


MTT - Finały (10)
2015: Kuala Lumpur
2016: Queens, Sankt Petersburg
2017: Waszyngton, Winston-Salem, US Open, Sankt Petersburg, WTF
2018: Doha, Miami


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 05 sie 2018, 11:16 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2011, 22:04
Posty: 61004
Lokalizacja: Warszawa
Fabio. :o

Swoją drogą, przed chwilą z Fogninim, w Auckland z Agutem - fajny sezon ma Palito, ale też zaskakująco łatwo oddał te 2 kurniki.

_________________
MTT - tytuły (17)
2017 (1) Cincinnati M1000
2016 (1) Sankt Petersburg
2015 (1) Rotterdam
2013 (3) Montreal M1000, Rzym M1000, Dubaj
2012 (1) Toronto M1000
2011 (4) Waszyngton, Belgrad, Miami M1000, San Jose
2010 (2) Wiedeń, Rotterdam
2009 (2) Szanghaj M1000, Eastbourne
2008 (2) US Open, Estoril


MTT - finały (20)
2018 (2) Stuttgart, Marsylia
2017 (2) Sztokholm, Indian Wells M1000
2016 (2) Newport, Rotterdam
2015 (1) Halle
2014 (1) Tokio
2013 (2) Basel, Kuala Lumpur
2011 (3) WTF, Cincinnati M1000, Rzym M1000
2010 (2) Basel, Marsylia
2009 (4) WTF, Stuttgart, Wimbledon, Madryt M1000
2008 (1) WTF


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 05 sie 2018, 13:54 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2011, 15:40
Posty: 13725
Rublev Completes Historic 21 & Under SF Lineup

Spoiler:

https://www.atpworldtour.com/en/news/ru ... on-2018-qf

_________________
Tytuły (17):
2018: Brisbane, Quito, Indian Wells, Monte Carlo, Monachium, Roland Garros
2017: Auckland, Waszyngton, Shenzen
2015: Doha, Sydney, Houston, Roland Garros
2013: US Open
2012: Nicea
2011: Los Angeles, WTF Londyn
Wcześniej: Za słaba era, żeby coś wpisywać.

Finały (16):
2018: Halle
2017: Stuttgart
2016: Tokio, Shanghai, Bazylea
2015: Wiedeń, WTF Londyn
2014: Doha
2013: Cincinnati
2012: Monte Carlo, Roland Garros, Sztokholm
2011: Marsylia, Monte Carlo, Wimbledon, US Open
Wcześniej: Za słaba era, żeby coś wpisywać.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 05 sie 2018, 14:09 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sty 2015, 12:04
Posty: 20563

_________________
MTT - Tytuły (14)
2015: Tokio
2016: Rio de Janeiro, Indian Wells, Waszyngton, Chengdu, WTF
2017: Doha, Sydney, Dubaj, Miami, Marrakesz, Estoril, s-Hertogenbosch
2018: Barcelona


MTT - Finały (10)
2015: Kuala Lumpur
2016: Queens, Sankt Petersburg
2017: Waszyngton, Winston-Salem, US Open, Sankt Petersburg, WTF
2018: Doha, Miami


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 05 sie 2018, 14:13 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2014, 21:45
Posty: 11431
Okropna ta fryzura Fogniniego, ale chyba warto było biorac pod uwagę ostatnie wyniki Włocha. Ciekawe co Flava sądzi na temat tej nowej stylizacji :D.

_________________
“I doubt about myself, I think the doubts are good in life. The people who don’t have doubts I think only two things: arrogance or not intelligence.”

"When these kind of matches happen you suffer, but I really enjoy these moments. I really enjoy suffering, because what's harder is when I am in Mallorca last year and I had to watch these kind of matches on the TV."


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 05 sie 2018, 14:20 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2011, 15:40
Posty: 13725
Pierwszy tytuł Włocha na hardzie, co ciekawe, może się znowu spotkać z DelPo w 3. rundzie w Toronto.

Nie wiem, czy ten mecz nie wskazuje, że Argentyńczyk może nie być zagrożeniem dla najlepszych w trakcie najbliższych tygodni.

_________________
Tytuły (17):
2018: Brisbane, Quito, Indian Wells, Monte Carlo, Monachium, Roland Garros
2017: Auckland, Waszyngton, Shenzen
2015: Doha, Sydney, Houston, Roland Garros
2013: US Open
2012: Nicea
2011: Los Angeles, WTF Londyn
Wcześniej: Za słaba era, żeby coś wpisywać.

Finały (16):
2018: Halle
2017: Stuttgart
2016: Tokio, Shanghai, Bazylea
2015: Wiedeń, WTF Londyn
2014: Doha
2013: Cincinnati
2012: Monte Carlo, Roland Garros, Sztokholm
2011: Marsylia, Monte Carlo, Wimbledon, US Open
Wcześniej: Za słaba era, żeby coś wpisywać.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 05 sie 2018, 14:55 
Online
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 wrz 2011, 18:07
Posty: 3508
Może nie będzie, ale fajnie byłoby gdyby dla odmiany ci lepsi od niego zamienili się drabinkami z JMDP.

Szkoda Argentyńczyka, ale jest chociaż finał, a Fabio ma pierwszy tytuł na hardzie, trzeci w sezonie. Brawo!

_________________
Bilans na Wimbledonie: 10-0

2017 - zwycięstwo

1R - d. Arti 5-7 6-4 6-3 6-4
2R - d. Mario 6-3 1-6 7-6(5) 7-6(2)
QF - d. Saboteur 3-6 7-6(4) 7-6(3) 7-6(4)
SF - d. Wąski 6-3 7-5 3-6 7-5
F - d. Ranger 6-3 6-1 6-4

2018 - zwycięstwo
1R - d. Jacuszyn 6-1 6-7(5) 6-3 6-4
2R - d. The Djoker 6-4 6-3 7-5
QF - d. Kurcaczeudo 5-7 6-7(4) 6-3 7-5 7-5
SF - d. Lucas 6-4 3-6 7-6(7) 3-6 10-8
F - d. Razing 6-2 6-2 7-6(3)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 05 sie 2018, 15:38 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lis 2012, 15:35
Posty: 5832
Barty pisze:
Nie wiem, czy ten mecz nie wskazuje, że Argentyńczyk może nie być zagrożeniem dla najlepszych w trakcie najbliższych tygodni.


Pamiętajmy jednak, że nie mówimy tu stricte o Fabsterze i takie wtopy mogą się zdarzać. W którymś tam Mastersie na ziemi przydarzyła się porażka z Pupanem Lajomugoviciem, więc nie ma jeszcze co dramatyzować. Jakby stary (do 2016 w sensie) Wawrinka coś takiego zrobił, nawet poczytano by to za dobry omen zapewne. Zresztą ubiegłego lata w turniejach poprzedzających Boskie Beunos było średnio bardzo dysponowane w odniesieniu do połówki na USO.

Federasta 20 pisze:
Może nie będzie, ale fajnie byłoby gdyby dla odmiany ci lepsi od niego zamienili się drabinkami z JMDP.


I tak i nie. Drabinka Wimbledonu była ciężka, ale Rolanda przynajmniej sprzyjająca, abstrahując od małej ilości claycounterów w tourze - losowanie w Toronto jest niełatwe, ale drabinki IW i Miami się ładnie pootwierały, a ta z Florydy była co najmniej dobra od początku.

_________________
Rafa to Wielka Miłość. Wielka Miłość nie wybiera, czy jej chcemy, nie pyta nas wcale.

Wiadomość dla DUNa! Kwalifikacje do GP Belgii: 25.08 (sobota) 15:00!
Wyścig 26.08:(niedziela) 15:10! (teraz dodali 10 minut ze względu na reklamodawców)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 05 sie 2018, 16:07 
Online
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 wrz 2011, 18:07
Posty: 3508
Igrzyska 2016 - pierwsza runda Nole, półfinał Nadal, finał Murek. Gorzej nie mógł trafić.
US Open 2017 - podczas gdy 90% miała śmiesznych rywali, tak Delpo dostał Thiema, Feda i Nadala.
Acapulco 2018 - kurnik z trzema zawodnikami Top-8 do pokonania.

W Indian Wells tak naprawdę nie było wielu mocnych graczy, a jak już było kilku niezłych to w takiej formie, że szybko odpadali, więc na jedno wychodzi. Tak samo Miami. Na RG wciąż miał trzech rywali z Top-10, w tym Cilicia grającego życiowy sezon na clayu, no i oczywiście to on trafił na Rafę. Warto też zwrócić uwagę, że prawie nigdy mu się nie otwiera drabinka jak wielu (Murray'owi najwięcej w WS), zawsze i tak się czai Fabster w solidnej dyspozycji. Nawet ten Davis Cup z 2016 to byli Murray i Cilic w dobrej formie. Także szczęścia nie ma.

_________________
Bilans na Wimbledonie: 10-0

2017 - zwycięstwo

1R - d. Arti 5-7 6-4 6-3 6-4
2R - d. Mario 6-3 1-6 7-6(5) 7-6(2)
QF - d. Saboteur 3-6 7-6(4) 7-6(3) 7-6(4)
SF - d. Wąski 6-3 7-5 3-6 7-5
F - d. Ranger 6-3 6-1 6-4

2018 - zwycięstwo
1R - d. Jacuszyn 6-1 6-7(5) 6-3 6-4
2R - d. The Djoker 6-4 6-3 7-5
QF - d. Kurcaczeudo 5-7 6-7(4) 6-3 7-5 7-5
SF - d. Lucas 6-4 3-6 7-6(7) 3-6 10-8
F - d. Razing 6-2 6-2 7-6(3)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 05 sie 2018, 18:25 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lis 2012, 15:35
Posty: 5832
Federasta 20 pisze:
Na RG wciąż miał trzech rywali z Top-10, w tym Cilicia grającego życiowy sezon na clayu,

Ja tego tak nie postrzegam.Boże daj mi więcej tego Cilicia, głównego beneficjenta słabości rozgrywkowej w drabinkach. Daj, bo H2H jest bdb, jest to gostek zdolny zawsze do implozji jak w PD 16 i na RG 18(gdzie mógł spokojnie prowadzić z 2 przełamaniami) Z Isnerem Delpo zagrał dobry mecz, ale też nie grał ze specjalistą. Trudniejsi mogli być... Fognini albo nawet Schwartzman...

W 2017 dużo pecha było, ale jak nie ma rozstawienia, to tak bywa. Zresztą formy wielkiej też nie było, bo jeszcze do US Open rozpatrywaliśmy tamten sezon jako rozczarowanie, choćby mecz z Gulbisem na Wimbledonie. Ktoś powie, że Djoko na letnich mastersach, ok tylko to i tak nie był Djoković wygrywający.

Federasta 20 pisze:
W Indian Wells tak naprawdę nie było wielu mocnych graczy,

No właśnie - nie chce mi się rozpisywać, napiszę tyle że przy całym swoim nieszczęściu Delpo ma szczęście, że grając na 60-70% dawnego bekhendu, może udanie korzystać ze słabości rozgrywek, takiej czy innej. Bo coś mi się tak zdaje, że Delpo za młodu bez przeziębienia, to by zachował wystarczającą ilość sił na Nadala, by z nim próbować wygrać. Ani Thiem na hard nie jest wybitnym zawodnikiem, ani Fed nie był stricte Fabsterem podczas ubiegłorocznego USO dla przykładu.

Mówiąc to, Zverev, wyrywaj z tego Toronto, rekordowy rank 3 ma być. :D A i tak kolejny Masters do niczego Ci się nie przyda.

_________________
Rafa to Wielka Miłość. Wielka Miłość nie wybiera, czy jej chcemy, nie pyta nas wcale.

Wiadomość dla DUNa! Kwalifikacje do GP Belgii: 25.08 (sobota) 15:00!
Wyścig 26.08:(niedziela) 15:10! (teraz dodali 10 minut ze względu na reklamodawców)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 05 sie 2018, 18:45 
Online
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 wrz 2011, 18:07
Posty: 3508
Tyle, że ten Fognini przepadł z Ciliciem właśnie :]

Słabość rozgrywek, no ok, tylko jeśli spojrzymy jakie perełki (Anderson, Querrey, PCB, Sock, także Dimitrov) z tego korzystały to szczęście Delpo staje pod znakiem zapytania, bo ci wymienieni robili swoje wyniki na śmiesznych drabinkach, a Argentyńczyk zawsze miał większe przeszkody na porównywalnych etapach rozgrywkowych. U Juana Martina liczymy na coś więcej niż rezultaty Ferrera, a wskoczenie na poziom wyżej jednak wymaga pokonania wciąż mocnych Fabsterów.

Sądzisz, że Delpo 2008-09 był materiałem na Fabstera? Patrząc jak orał np. Nadala to gorzej od Murraya się nie zapowiadał. Potem jego pierwszy powrót przypadł na najmocniejszy okres ich gry (2012).

Dzisiaj za Minotaurem, jak wygra to ma pierwsze trofeum, a Delpo #3 :ok: Tak się zastanawiam czy 5500 pkt, ile będzie miał JMDP jutro, to nie jego osobisty rekord?

_________________
Bilans na Wimbledonie: 10-0

2017 - zwycięstwo

1R - d. Arti 5-7 6-4 6-3 6-4
2R - d. Mario 6-3 1-6 7-6(5) 7-6(2)
QF - d. Saboteur 3-6 7-6(4) 7-6(3) 7-6(4)
SF - d. Wąski 6-3 7-5 3-6 7-5
F - d. Ranger 6-3 6-1 6-4

2018 - zwycięstwo
1R - d. Jacuszyn 6-1 6-7(5) 6-3 6-4
2R - d. The Djoker 6-4 6-3 7-5
QF - d. Kurcaczeudo 5-7 6-7(4) 6-3 7-5 7-5
SF - d. Lucas 6-4 3-6 7-6(7) 3-6 10-8
F - d. Razing 6-2 6-2 7-6(3)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 05 sie 2018, 18:52 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2012, 19:54
Posty: 7186
Nie, w 2009 na pewno miał więcej.

_________________
GOLDEN ERA OF TENNIS


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 05 sie 2018, 19:04 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lis 2012, 15:35
Posty: 5832
Federasta 20 pisze:
Tyle, że ten Fognini przepadł z Ciliciem właśnie :]

Nie wpadłbym na to. :] Nie zmienia to faktu, że peak Fog jest lepszym claycounterem niż Cilić i jakoś 2 sety wygrał, gdy grał dobrze. Abstrahując od dzisiejszego wyniku - jest to niewygodny matchup dla Argentyńczyka przez mnogość rozwiązań, jakie może zaproponować.
Federasta 20 pisze:
Sądzisz, że Delpo 2008-09 był materiałem na Fabstera?

I tak i nie, regularność może i nie byłaby taka, ale skoro Wawrinka wyrwał dla siebie 3 Szlemy to...ale nie ma raczej sensu taka gdybologia.

[quote="Federasta 20"] [Słabość rozgrywek, no ok, tylko jeśli spojrzymy jakie perełki (Anderson, Querrey, PCB, Sock, także Dimitrov) z tego korzystały to szczęście Delpo staje pod znakiem zapytania, bo ci wymienieni robili swoje wyniki na śmiesznych drabinkach/quote]

Przecież ja o tym pisze, popatrzeć wystarczy na chłodno na bilanse Andersona i jego 5 miejsce na ranku wywołuje dreszcz ( i nie, i jeden dobry naprawdę ważny turniej, nie zmieni tego odczucia)

_________________
Rafa to Wielka Miłość. Wielka Miłość nie wybiera, czy jej chcemy, nie pyta nas wcale.

Wiadomość dla DUNa! Kwalifikacje do GP Belgii: 25.08 (sobota) 15:00!
Wyścig 26.08:(niedziela) 15:10! (teraz dodali 10 minut ze względu na reklamodawców)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 05 sie 2018, 19:04 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lis 2012, 15:35
Posty: 5832
Federasta 20 pisze:
Tyle, że ten Fognini przepadł z Ciliciem właśnie :]

Nie wpadłbym na to. :] Nie zmienia to faktu, że peak Fog jest lepszym claycounterem niż Cilić i jakoś 2 sety wygrał, gdy grał dobrze. Abstrahując od dzisiejszego wyniku - jest to niewygodny matchup dla Argentyńczyka przez mnogość rozwiązań, jakie może zaproponować, świetną technikę i spryt.
Federasta 20 pisze:
Sądzisz, że Delpo 2008-09 był materiałem na Fabstera?

I tak i nie, regularność może i nie byłaby taka, ale skoro Wawrinka wyrwał dla siebie 3 Szlemy to...ale nie ma raczej sensu taka gdybologia.

Federasta 20 pisze:
[Słabość rozgrywek, no ok, tylko jeśli spojrzymy jakie perełki (Anderson, Querrey, PCB, Sock, także Dimitrov) z tego korzystały to szczęście Delpo staje pod znakiem zapytania, bo ci wymienieni robili swoje wyniki na śmiesznych drabinkach


Przecież ja o tym pisze, popatrzeć wystarczy na chłodno na bilanse Andersona i jego 5 miejsce na ranku i fakt ten wywołuje dreszcz ( i nie, i jeden dobry naprawdę ważny turniej, nie zmieni tego odczucia)

_________________
Rafa to Wielka Miłość. Wielka Miłość nie wybiera, czy jej chcemy, nie pyta nas wcale.

Wiadomość dla DUNa! Kwalifikacje do GP Belgii: 25.08 (sobota) 15:00!
Wyścig 26.08:(niedziela) 15:10! (teraz dodali 10 minut ze względu na reklamodawców)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 374 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Następna

Strefa czasowa UTC+2godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  
POWERED_BY