mtenis.com.pl

mtenis.com.pl

Forum tenisowe ATP
Dzisiaj jest 23 lis 2017, 10:24

Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 122 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 12 lut 2017, 17:03 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2012, 18:54
Posty: 6304
Ciekawe co musi zagrać Goffin, żeby bułgarska swołocz po winnerze biła mu brawo.

Typowy mecz na przepchnięcie.

_________________
GOLDEN ERA OF TENNIS


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 12 lut 2017, 17:10 
Offline

Rejestracja: 01 sie 2014, 22:07
Posty: 880
Hankmoody pisze:
No nie ma większej parówy w turze niż Goffin.

_________________
kanapek starczyło mi tylko na jeden gem


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 12 lut 2017, 17:25 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2011, 21:04
Posty: 51406
Lokalizacja: Warszawa
Ale piła na 4-0. :D

_________________
MTT - tytuły (17)
2017 (1) Cincinnati M1000
2016 (1) Sankt Petersburg
2015 (1) Rotterdam
2013 (3) Montreal M1000, Rzym M1000, Dubaj
2012 (1) Toronto M1000
2011 (4) Waszyngton, Belgrad, Miami M1000, San Jose
2010 (2) Wiedeń, Rotterdam
2009 (2) Szanghaj M1000, Eastbourne
2008 (2) US Open, Estoril


MTT - finały (18)
2017 (2) Sztokholm, Indian Wells M1000
2016 (2) Newport, Rotterdam
2015 (1) Halle
2014 (1) Tokio
2013 (2) Basel, Kuala Lumpur
2011 (3) WTF, Cincinnati M1000, Rzym M1000
2010 (2) Basel, Marsylia
2009 (4) WTF, Stuttgart, Wimbledon, Madryt M1000
2008 (1) WTF


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 12 lut 2017, 17:29 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2012, 18:54
Posty: 6304
Nie chcę znęcać się nad Goffinem, więc napiszę tylko, że długo tego swojego rankingu nie utrzyma.

_________________
GOLDEN ERA OF TENNIS


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 12 lut 2017, 17:42 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lis 2012, 14:35
Posty: 4499
Emu pisze:
Del Fed pisze:
Pewnie tak, ale rozwija się bardziej równomiernie, rzekłbym. Powoli czas na strollowanie jakiejś ćwiartki w Szlemie, btw.


Nie ma w swoim repertuarze takiego zagrania jak forehand Del Potro i to sprawia, że wypada gorzej od Juana w jego wieku.

Dlatego musi pracować nad odgrywaniem slajsa i serwisem, bo wątpię, żeby przyzwoitego grajka przy siatce dało się z niego zrobić.

A co się tyczy odgrywania slajsa, to nic tylko włączyć muzyczkę z Benny Hilla pod dzisiejsze wyczyny Goffina w tym względzie. Nadal ATP nie jest w kwitnącej kondycji, jeśli chłop zrobił ćwiartkę na AO. Dzięki Dominicu.
E: Grigor chyba przedłuża i robi DF-y specjalnie, bo taka była umowa co do długości trwanie meczu z organizatorami. :P

_________________
Dopóki żyjesz i się nie poddajesz, wszystko jest możliwe .#JMDP2016

Grisza, Grisza, co z Ciebie wyrośnie? Gruszki na wierzbie czy śliwki na sośnie?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 12 lut 2017, 17:49 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2011, 21:04
Posty: 51406
Lokalizacja: Warszawa
Żart?

_________________
MTT - tytuły (17)
2017 (1) Cincinnati M1000
2016 (1) Sankt Petersburg
2015 (1) Rotterdam
2013 (3) Montreal M1000, Rzym M1000, Dubaj
2012 (1) Toronto M1000
2011 (4) Waszyngton, Belgrad, Miami M1000, San Jose
2010 (2) Wiedeń, Rotterdam
2009 (2) Szanghaj M1000, Eastbourne
2008 (2) US Open, Estoril


MTT - finały (18)
2017 (2) Sztokholm, Indian Wells M1000
2016 (2) Newport, Rotterdam
2015 (1) Halle
2014 (1) Tokio
2013 (2) Basel, Kuala Lumpur
2011 (3) WTF, Cincinnati M1000, Rzym M1000
2010 (2) Basel, Marsylia
2009 (4) WTF, Stuttgart, Wimbledon, Madryt M1000
2008 (1) WTF


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 12 lut 2017, 17:49 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2013, 22:11
Posty: 901
:facepalm:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 12 lut 2017, 17:51 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lis 2012, 14:35
Posty: 4499
"Jaki Ojciec,taki Syn". ;)

_________________
Dopóki żyjesz i się nie poddajesz, wszystko jest możliwe .#JMDP2016

Grisza, Grisza, co z Ciebie wyrośnie? Gruszki na wierzbie czy śliwki na sośnie?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 12 lut 2017, 17:54 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2011, 21:04
Posty: 51406
Lokalizacja: Warszawa
Dobra, odhaczone. :D

_________________
MTT - tytuły (17)
2017 (1) Cincinnati M1000
2016 (1) Sankt Petersburg
2015 (1) Rotterdam
2013 (3) Montreal M1000, Rzym M1000, Dubaj
2012 (1) Toronto M1000
2011 (4) Waszyngton, Belgrad, Miami M1000, San Jose
2010 (2) Wiedeń, Rotterdam
2009 (2) Szanghaj M1000, Eastbourne
2008 (2) US Open, Estoril


MTT - finały (18)
2017 (2) Sztokholm, Indian Wells M1000
2016 (2) Newport, Rotterdam
2015 (1) Halle
2014 (1) Tokio
2013 (2) Basel, Kuala Lumpur
2011 (3) WTF, Cincinnati M1000, Rzym M1000
2010 (2) Basel, Marsylia
2009 (4) WTF, Stuttgart, Wimbledon, Madryt M1000
2008 (1) WTF


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 12 lut 2017, 17:55 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2012, 18:54
Posty: 6304
Ten drugi serwis jeszcze, Panie Vallverdu.

_________________
GOLDEN ERA OF TENNIS


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 12 lut 2017, 20:26 
Offline

Rejestracja: 16 sie 2012, 21:28
Posty: 5610
96%po pierwszym u Lorenziego, ładne jaja.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 12 lut 2017, 20:34 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2011, 14:40
Posty: 10261
Całe szczęście w końcu dopadł go Victor w jednym gemie serwisowym.

_________________
Tytuły (11):
2017: Auckland, Waszyngton, Shenzen
2015: Doha, Sydney, Houston, Roland Garros
2013: US Open
2012: Nicea
2011: Los Angeles, WTF Londyn
Wcześniej: Za słaba era, żeby coś wpisywać.

Finały (15):
2017: Stuttgart
2016: Tokio, Shanghai, Bazylea
2015: Wiedeń, WTF Londyn
2014: Doha
2013: Cincinnati
2012: Monte Carlo, Roland Garros, Sztokholm
2011: Marsylia, Monte Carlo, Wimbledon, US Open
Wcześniej: Za słaba era, żeby coś wpisywać.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 12 lut 2017, 20:40 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lip 2011, 17:51
Posty: 3858
Lokalizacja: Kraków
Wie ktoś jaki kurs był na Victora?

_________________
MTT:
W: Kuala Lumpur 09, Memphis 10, Eastbourne 10, World Tour Finals 10, Cincinnati 12, Auckland 14, Sydney 16, Quito 17, Buenos Aires 17, Halle 17, Umag 17
F: Metz 09, Basel 09, Johannesburg 10, Stuttgart 10, Toronto 10, Valencia 10, San Jose 11, Buenos Aires 16, Miami 17, Tokyo 17
Roland Garros & US Open doubles champion, Olympic silver & bronze medalist, World Team Cup 2010 winner.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 12 lut 2017, 20:46 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2011, 14:40
Posty: 10261
Tak, 2.62, stawiałem.

Posypał się Włoch od połowy drugiego seta.

_________________
Tytuły (11):
2017: Auckland, Waszyngton, Shenzen
2015: Doha, Sydney, Houston, Roland Garros
2013: US Open
2012: Nicea
2011: Los Angeles, WTF Londyn
Wcześniej: Za słaba era, żeby coś wpisywać.

Finały (15):
2017: Stuttgart
2016: Tokio, Shanghai, Bazylea
2015: Wiedeń, WTF Londyn
2014: Doha
2013: Cincinnati
2012: Monte Carlo, Roland Garros, Sztokholm
2011: Marsylia, Monte Carlo, Wimbledon, US Open
Wcześniej: Za słaba era, żeby coś wpisywać.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 12 lut 2017, 20:47 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lip 2011, 17:51
Posty: 3858
Lokalizacja: Kraków
Barty pisze:
Tak, 2.62, stawiałem.

Posypał się Włoch od połowy drugiego seta.


Pięknie jak to wszystko potrafi się zmieniać. Przy stanie 30-30 w ostatnim gemie fortuna podawała 3.39, a teraz 2.01 :D

E: Victor, wygraj trzy gemy a załatwisz mi pierwszy tytuł na cegle w MTT :D

_________________
MTT:
W: Kuala Lumpur 09, Memphis 10, Eastbourne 10, World Tour Finals 10, Cincinnati 12, Auckland 14, Sydney 16, Quito 17, Buenos Aires 17, Halle 17, Umag 17
F: Metz 09, Basel 09, Johannesburg 10, Stuttgart 10, Toronto 10, Valencia 10, San Jose 11, Buenos Aires 16, Miami 17, Tokyo 17
Roland Garros & US Open doubles champion, Olympic silver & bronze medalist, World Team Cup 2010 winner.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 12 lut 2017, 20:49 
Offline

Rejestracja: 01 sie 2014, 22:07
Posty: 880
Barty pisze:
Tak, 2.62, stawiałem.

Posypał się Włoch od połowy drugiego seta.

Mam 2-1 dla Estrelli. :D
Może...

_________________
kanapek starczyło mi tylko na jeden gem


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 12 lut 2017, 20:54 
Offline

Rejestracja: 16 sie 2012, 21:28
Posty: 5610
Barty pisze:

Posypał się Włoch od połowy drugiego seta.

To prawda, bardzo słabo to wygląda z jego strony aktualnie.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 12 lut 2017, 21:11 
Offline

Rejestracja: 01 sie 2014, 22:07
Posty: 880
4-2 VEB.
Lorenzi wygląda jak Donny z Lebowskiego.
E: I odłamanie.

_________________
kanapek starczyło mi tylko na jeden gem


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 12 lut 2017, 21:45 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2011, 14:40
Posty: 10261
Victor Estrella (rocznik 1980) 3. raz z rzędu mistrzem Quito!

Niesamowita historia, magiczne jest to miejsce dla niego. :)

_________________
Tytuły (11):
2017: Auckland, Waszyngton, Shenzen
2015: Doha, Sydney, Houston, Roland Garros
2013: US Open
2012: Nicea
2011: Los Angeles, WTF Londyn
Wcześniej: Za słaba era, żeby coś wpisywać.

Finały (15):
2017: Stuttgart
2016: Tokio, Shanghai, Bazylea
2015: Wiedeń, WTF Londyn
2014: Doha
2013: Cincinnati
2012: Monte Carlo, Roland Garros, Sztokholm
2011: Marsylia, Monte Carlo, Wimbledon, US Open
Wcześniej: Za słaba era, żeby coś wpisywać.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 12 lut 2017, 21:46 
Offline
Moderator

Rejestracja: 03 sie 2011, 0:34
Posty: 21397
3 asy miał w tiebreaku Lorenzi, nie wystarczyło. Mocny psychicznie jest Estrella, Włoch zresztą też, miło było obejrzeć decydującą rozgrywkę w wydaniu dwóch ludzi, którym nie drżą ręce w takich sytuacjach.

_________________
MTT bilans finałów (7-9)
W: Queen's Club 13, Monte Carlo 14, Australian Open 15, Nottingham 15, Chennai 16, Rio de Janeiro 17, Wiedeń 17
F: Auckland 14, Miami 14, Roland Garros 14, Waszyngton 14, World Tour Finals 14, Rio de Janeiro 15, US Open 15, Estoril 16, Pekin 17


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 122 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  
POWERED_BY