mtenis.com.pl

mtenis.com.pl

Forum tenisowe ATP
Dzisiaj jest 16 paź 2018, 19:04

Strefa czasowa UTC+2godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 463 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 24  Następna
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 05 kwie 2014, 13:30 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lip 2011, 18:51
Posty: 4239
Kilka zdań na temat zachowania Jurka na konferencji po porażce z Borną Coriciem w PD.
http://sport.wp.pl/kat,1715,title,Janow ... &_ticrsn=3

_________________
MTT:
W(12): Eastbourne 2010 i 11 innych.

Tour de France 1986, 1989, 1990.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 05 kwie 2014, 13:41 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2011, 11:59
Posty: 4039
Lokalizacja: Freie Stadt Danzig
Jeśli chodzi o klasę pyskowania, to do takiego Roddicka mu dużo brakuje.

_________________
Tytuły (3): 2017: Chennai, Queens Club; 2012: Memphis
Finały (6): 2017: Newport, Montreal; 2014: Abu Dhabi, Metz; 2013: Pekin, Atlanta

twitter.com/saboteur_cod


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 06 kwie 2014, 18:29 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2011, 17:13
Posty: 15953
Oh really?

Cytuj:
Jerzy Janowicz: dlaczego macie wobec nas jakieś oczekiwania?

Cze­goś ta­kie­go nie prze­ży­li chyba naj­star­si dzien­ni­ka­rze. Jerzy Ja­no­wicz po prze­gra­nej w nie­dzie­lę z Ma­ri­nem Ci­li­ciem na Tor­wa­rze w bar­dzo ostrych sło­wach po­trak­to­wał media. - Czemu macie wobec nas ja­kieś ocze­ki­wa­nia? Może sami wyjdź­cie na kort, prze­pra­cuj­cie całe życie w ten spo­sób, a do­pie­ro potem miej­cie ocze­ki­wa­nia. To mnie już śmie­szy - mówił pol­ski te­ni­si­sta.

- Zabrakło wygrania trzeciego seta. Rywal grał bardzo dobrze. Nie zabrakło ognia na ławce. Z kondycją było bardzo dobrze. Publiczność była bardzo fajna. Atmosfera była świetna i mam nadzieję, że zawsze będziemy mieli takich wiernych kibiców - to były odpowiedzi Janowicza na pięć pierwszych pytań.



Potem od­po­wia­dał ka­pi­tan Ra­do­sław Szy­ma­nik, ale on też nie miał hu­mo­ru. Praw­dzi­wy "popis" Ja­no­wi­cza roz­po­czął się chwi­lę póź­niej.

Py­ta­nie zadał do­świad­czo­ny dzien­ni­karz Artur St. Rolak. Cho­dzi­ło o ocze­ki­wa­nia wobec ze­spo­łu, a miał na nie od­po­wie­dzieć Szy­ma­nik. - Być może zbyt wy­so­ko pod­no­si­my po­przecz­kę, a nas po pro­stu nie stać na Grupę Świa­to­wą? - za­py­tał żur­na­li­sta.

Ja­no­wicz za­brał mi­kro­fon. - A kiedy my nie pod­no­si­my po­przecz­ki? W każ­dym spo­rcie to ro­bi­my. Je­ste­śmy ge­ne­ral­nie ab­so­lut­nie kra­jem, który nie ma ja­kiej­kol­wiek per­spek­ty­wy w spo­rcie, biz­ne­sie czy w życiu pry­wat­nym dla ni­ko­go. Stu­den­ci uczą się tylko po to, aby móc wy­je­chać. Tre­nu­je­my gdzieś po szo­pach i to nie tylko w te­ni­sie. Zbi­gniew Bród­ka musi ćwi­czyć za gra­ni­cą. Więc dla­cze­go macie wobec nas ja­kieś ocze­ki­wa­nia? Może sami wyjdź­cie na kort, prze­pra­cuj­cie całe życie w ten spo­sób, a do­pie­ro potem miej­cie ocze­ki­wa­nia. To mnie już śmie­szy. Każdy ma ja­kieś ocze­ki­wa­nia. Prze­żyj­cie ge­ne­ral­nie to, co prze­ży­wa­ją spor­tow­cy.

- Nie ma żad­nej po­mo­cy, w żad­nym spo­rcie czy za­wo­dzie. Każdy musi orać, wy­ry­wać w sobie, żeby coś osią­gnąć - po­wie­dział Ja­no­wicz, po czym rzu­cił mi­kro­fo­nem.

- Czy­tam wasze ar­ty­ku­ły i śmiać mi się chce. Kim je­ste­ście, że macie ocze­ki­wa­nia? Ocze­ki­wa­nia może mieć mój tre­ner, mama, tata, a nie wy. Co ta­kie­go ro­bi­cie? Tylko nas kry­ty­ku­je­cie, a potem macie ocze­ki­wa­nia? - wdał się w py­sków­kę z Ro­la­kiem Ja­no­wicz.

- Bo­ha­te­ra trze­ba stwo­rzyć przez całą ka­rie­rę, a śmie­cia i zero można stwo­rzyć przez jeden mecz. Tak to wy­glą­da w na­szym kraju - znowu za­brał mi­kro­fon Szy­ma­ni­ko­wi.

Ten także za­czął ata­ko­wać dzien­ni­ka­rzy, za­rzu­ca­jąc im kry­ty­ko­wa­nie w ob­li­czu po­raż­ki. - Dla­cze­go pi­sze­cie tylko ne­ga­tyw­nie? Dla­cze­go nikt nie powie, że ktoś zajął dru­gie miej­sce, a nie prze­grał w fi­na­le. Faj­nie, że za­ci­ska­cie kciu­ki, ale może też wię­cej wy­ro­zu­mia­ło­ści dla nas.

- Dla­cze­go pisze się "Ja­no­wicz był w pół­fi­na­le Wim­ble­do­nu - Ja­no­wicz za­ro­bił"? Takie są ar­ty­ku­ły w Pol­sce. Naj­pierw jest się mi­strzem, a za chwi­lę zerem! - zło­ścił się łódz­ki te­ni­si­sta.

Z Tor­wa­ru - Krzysz­tof Sro­gosz, Eurosport.​Onet.​pl


http://eurosport.onet.pl/tenis/jerzy-janowicz-dlaczego-macie-wobec-nas-jakies-oczekiwania/d9te5

_________________
Ten, który z demonami walczy, winien uważać, by samemu nie stać się jednym z nich. Kiedy spoglądasz w otchłań ona również patrzy na ciebie.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 06 kwie 2014, 18:32 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2011, 15:40
Posty: 14707
Wideo:

http://www.sport.pl/tenis/1,134225,1575 ... za.html#MT

_________________
Tytuły (17):
2018: Brisbane, Quito, Indian Wells, Monte Carlo, Monachium, Roland Garros
2017: Auckland, Waszyngton, Shenzen
2015: Doha, Sydney, Houston, Roland Garros
2013: US Open
2012: Nicea
2011: Los Angeles, WTF Londyn
Wcześniej: Za słaba era, żeby coś wpisywać.

Finały (16):
2018: Halle
2017: Stuttgart
2016: Tokio, Shanghai, Bazylea
2015: Wiedeń, WTF Londyn
2014: Doha
2013: Cincinnati
2012: Monte Carlo, Roland Garros, Sztokholm
2011: Marsylia, Monte Carlo, Wimbledon, US Open
Wcześniej: Za słaba era, żeby coś wpisywać.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 09 kwie 2014, 11:23 
Offline

Rejestracja: 09 kwie 2014, 11:22
Posty: 1
Trochę inne podejście do sprawy Jerzyka :) http://sporteuro.pl/sport/publicystyka/ ... ny-jj.html


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 09 kwie 2014, 21:09 
Offline

Rejestracja: 26 lip 2011, 21:37
Posty: 3911
agata816 pisze:
Trochę inne podejście do sprawy Jerzyka :) http://sporteuro.pl/sport/publicystyka/ ... ny-jj.html


Witam na forum. Miłego pobytu i owocnego pisania. ;)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 10 kwie 2014, 8:54 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2013, 20:26
Posty: 1319
Przecież Dżordż ma ponoć status zawodowca, więc są określone źródła skąd powinien czerpać dochody (kort, prywatni sponsorzy, reklamy) . Ale ostatnim z nich jest państwowa kasa, z której środki powinny być przeznaczone np. na szkolenie młodzieży, a nie spełnianie wybujałych życzeń pyskatego, niewdzięcznego "gwiazdora". Gdyby miał klasę (chociaż wiadomym jest, że nie ma) to powinien zwrócić kasę za ten żenujący występ oraz wykupić za własne, ciężko zarobione pieniądze czas antenowy i zdementować oszczerstwa, na które sobie pozwolił w niedzielę. Potem, w akcie skruchy mógłby na oczach widzów potargać sobie koszulę, ale to już nie byłoby konieczne.
Nie wiem dlaczego, ale od czasów przełomowego Paryża i medialnych występów JJ seniora, motywem przewodnik kariery tego człowieka stała się kasa. Od samego początku w świadomości utkwiło mi zestawienie: Janowicze = labidzenie w temacie kasy.
Nigdy nie wróżyłem mu czołówki, jak to starano się już częstokroć w mediach promować, ale coraz bardziej nabieram przekonania, że jego największą ambicją stało się ustrzelenie "komórkowego szlema", czyli występ w reklamach wszystkich sieci komórkowych działających w kraju. Jest na dobrej drodze! :)

_________________
MTT - tytuły (12)
Dubaj '15, Dubaj '16, Houston '16, Tokio '16, Brisbane '17, Marsylia '17, Sydney '18, Australian Open '18, Rotterdam '18, Dubaj '18, Lyon '18,
Szanghaj '18
MTT - finały (11)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 16 kwie 2014, 7:49 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 10:08
Posty: 14652
Cytuj:
“I noticed he was always serving in the same places.“ — Michael Llodra on Jerzy Janowicz after the Frenchman won their first-round match in Monte-Carlo in straight sets on Tuesday.

_________________
http://www.sportowefakty.pl/tenis

MTT career highlights (16-8):

2018: Metz (W), Toronto (W), Estoril (F), Miami (W), Australian Open (F);
2017: WTF (W), Sztokholm (W), Hamburg (W), Stuttgart (W), Acapulco (W);
2016: WTF (F), Bazylea (F), Cincinnati (W), Roland Garros (F), Marsylia (W), Doha (W);
2015: WTF (W), Bazylea (W), Winston-Salem (W), Hamburg (W), Wimbledon (F), Stuttgart (W), Monte Carlo (F), Indian Wells (F);
2014: Halle (F)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 16 kwie 2014, 7:49 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 10:08
Posty: 14652
Cytuj:
“I noticed he was always serving in the same places.“ — Michael Llodra on Jerzy Janowicz after the Frenchman won their first-round match in Monte-Carlo in straight sets on Tuesday.

_________________
http://www.sportowefakty.pl/tenis

MTT career highlights (16-8):

2018: Metz (W), Toronto (W), Estoril (F), Miami (W), Australian Open (F);
2017: WTF (W), Sztokholm (W), Hamburg (W), Stuttgart (W), Acapulco (W);
2016: WTF (F), Bazylea (F), Cincinnati (W), Roland Garros (F), Marsylia (W), Doha (W);
2015: WTF (W), Bazylea (W), Winston-Salem (W), Hamburg (W), Wimbledon (F), Stuttgart (W), Monte Carlo (F), Indian Wells (F);
2014: Halle (F)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 19 kwie 2014, 0:02 
Offline

Rejestracja: 07 lip 2013, 0:00
Posty: 3150


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 19 kwie 2014, 0:03 
Offline

Rejestracja: 07 lip 2013, 0:00
Posty: 3150


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 12 maja 2014, 11:05 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2011, 17:13
Posty: 15953
http://www.sport.pl/celebrities/10,1297 ... oxSportTxt

#refleksszachisty

_________________
Ten, który z demonami walczy, winien uważać, by samemu nie stać się jednym z nich. Kiedy spoglądasz w otchłań ona również patrzy na ciebie.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 07 lip 2014, 14:10 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2014, 21:45
Posty: 11657
Wywiad po przegranym meczu III rundy Wimbledonu 2014:

Spoiler:



http://www.wimbledon.com/en_GB/news/int ... 37608.html

_________________
“I doubt about myself, I think the doubts are good in life. The people who don’t have doubts I think only two things: arrogance or not intelligence.”

"When these kind of matches happen you suffer, but I really enjoy these moments. I really enjoy suffering, because what's harder is when I am in Mallorca last year and I had to watch these kind of matches on the TV."


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 10 lip 2014, 0:30 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2011, 22:04
Posty: 62960
Lokalizacja: Warszawa
Kontuzja z Bastad groźniejsza niż może się wydawać. Może wykluczyć Polaka z gry do końca sezonu.

Cytuj:
Wiele na to wskazuje, że Jerzy Janowicz w tym sezonie już nie pojawi się na korcie. Polak zmaga się z kontuzją lewej stopy, która może wymagać leczenia operacyjnego.


http://www.sportowefakty.pl/tenis/45285 ... i-operacja

_________________
MTT - tytuły (17)
2017 (1) Cincinnati M1000
2016 (1) Sankt Petersburg
2015 (1) Rotterdam
2013 (3) Montreal M1000, Rzym M1000, Dubaj
2012 (1) Toronto M1000
2011 (4) Waszyngton, Belgrad, Miami M1000, San Jose
2010 (2) Wiedeń, Rotterdam
2009 (2) Szanghaj M1000, Eastbourne
2008 (2) US Open, Estoril


MTT - finały (21)
2018 (3) Sankt Petersburg, Stuttgart, Marsylia
2017 (2) Sztokholm, Indian Wells M1000
2016 (2) Newport, Rotterdam
2015 (1) Halle
2014 (1) Tokio
2013 (2) Basel, Kuala Lumpur
2011 (3) WTF, Cincinnati M1000, Rzym M1000
2010 (2) Basel, Marsylia
2009 (4) WTF, Stuttgart, Wimbledon, Madryt M1000
2008 (1) WTF


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 15 lip 2014, 14:23 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2011, 15:08
Posty: 6675
Anna Janowicz o opiniach na temat JJ: Nas to boli

Spoiler:


http://www.sportowefakty.pl/tenis/45376 ... as-to-boli

_________________
MTT:
Tytuły: US OPEN 2012 -debel, Sztokholm 2012, Australian Open 2013 - debel, Abu Dhabi 2014, Barcelona 2014, Marsylia 2018

Finały: US OPEN 2013, Monte Carlo 2014, Rotterdam 2015


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 23 sie 2014, 13:44 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2011, 15:08
Posty: 6675
WINSTON-SALEM OPEN 2014
JANOWICZ BREAKS GOFFIN'S UNBEATEN STREAK
Winston-Salem, U.S.A.

Spoiler:


http://www.atpworldtour.com/News/Tennis ... errey.aspx

_________________
MTT:
Tytuły: US OPEN 2012 -debel, Sztokholm 2012, Australian Open 2013 - debel, Abu Dhabi 2014, Barcelona 2014, Marsylia 2018

Finały: US OPEN 2013, Monte Carlo 2014, Rotterdam 2015


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 24 sie 2014, 10:04 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2011, 22:04
Posty: 62960
Lokalizacja: Warszawa
Finał w Winston - Salem.

Po niespełna 2 latach Jerzy po raz drugi wystąpił w finale turnieju rangi ATP. Tym razem był jednak bliżej triumfu niż jesienią 2012 w paryskiej hali Bercy. Na kortach w Winston-Salem Polak miał 2 piłki meczowe, ale ostatecznie nie dał rady zmóc Lukasa Rosola. Czech ostatecznie zwyciężył 3-6 7-6(3) 7-5.

Jerzy Janowicz - przegrane finał (2):
2014 (1) Winston-Salem
2012 (1) ATP Masters-1000 Paryż-Bercy;

_________________
MTT - tytuły (17)
2017 (1) Cincinnati M1000
2016 (1) Sankt Petersburg
2015 (1) Rotterdam
2013 (3) Montreal M1000, Rzym M1000, Dubaj
2012 (1) Toronto M1000
2011 (4) Waszyngton, Belgrad, Miami M1000, San Jose
2010 (2) Wiedeń, Rotterdam
2009 (2) Szanghaj M1000, Eastbourne
2008 (2) US Open, Estoril


MTT - finały (21)
2018 (3) Sankt Petersburg, Stuttgart, Marsylia
2017 (2) Sztokholm, Indian Wells M1000
2016 (2) Newport, Rotterdam
2015 (1) Halle
2014 (1) Tokio
2013 (2) Basel, Kuala Lumpur
2011 (3) WTF, Cincinnati M1000, Rzym M1000
2010 (2) Basel, Marsylia
2009 (4) WTF, Stuttgart, Wimbledon, Madryt M1000
2008 (1) WTF


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 24 sie 2014, 10:06 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2011, 15:08
Posty: 6675
Cytuj:
Walczyłem do końca... Następnym razem będzie lepiej. A teraz pakowanie i czas na Nowy Jork i US Open. Dzięki za wsparcie!

I was fighting till the end... Next time I'll do it. Now it's time for NYC and US Open. Thanks for your support!

Spoiler:


https://www.facebook.com/janowiczofficial?fref=photo

_________________
MTT:
Tytuły: US OPEN 2012 -debel, Sztokholm 2012, Australian Open 2013 - debel, Abu Dhabi 2014, Barcelona 2014, Marsylia 2018

Finały: US OPEN 2013, Monte Carlo 2014, Rotterdam 2015


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 24 sie 2014, 10:24 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lip 2011, 9:19
Posty: 6462
Dzięki finałowi Polak awansował na 43 miejsce w rankingu Entry oraz na 39 w rankingu Race.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 24 sie 2014, 10:26 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2011, 15:08
Posty: 6675
Break point: Fair play inaczej

Spoiler:


http://www.sportowefakty.pl/tenis/46155 ... ay-inaczej

_________________
MTT:
Tytuły: US OPEN 2012 -debel, Sztokholm 2012, Australian Open 2013 - debel, Abu Dhabi 2014, Barcelona 2014, Marsylia 2018

Finały: US OPEN 2013, Monte Carlo 2014, Rotterdam 2015


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 463 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 24  Następna

Strefa czasowa UTC+2godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  
POWERED_BY